Re: Synthesis Hjælp

T

thakur.umesh

Guest
Kære Eksperter,

Nu i en udformning af centrale IP og afsluttet det med verilog
og funktionel kontrol sker ved hjælp Modelsim se 6.0.

Min IP-kerne har 5 vigtigste moduler, som jeg syntetiserede 1 modul ved hjælp Xilinx ISE 8.1i demo-version og gatecount var noget omkring 122kNu vil jeg til at sammenfatte det hele koden .. og jeg gætter porten tælle ville være i lakhs ..
Min tvivl er: Hvilke syntese værktøj jeg skal købe for at gå videre .......Da mit mål er at gå for FPGA prototyping ....( portering på FPGA)
(IAM arbejder på Windows XP platform)

--
Hilsen
Umesh

Alle syntese værktøjer har deres egne fordele.Jeg bruger xst fra Texas Instruments og det virker ok at mine projekter og ressourceforbruget begrænsninger .... Nogle andre kan få exp på forskellige værktøjer.Lad os vente og se ....

Helt ærligt (og her er der en opfattelse, du plejer hører alt for ofte) Jeg ville t bother.

IMO syntesen værktøjet kun forbedrer spørgsmål, hvis du ve lavet en hash af designet, da jeg design noget, som det ser nøjagtig det samme, hvis du kører det gennem en sælger værktøj eller et 3. parts værktøj.(undskyld hvis det lyder arrogant, det ikke meningen, at dens blot en konstatering).

Du siger du igen ved hjælp af IP, hvis den IP du har købt adskiller sig væsentligt, når du skifter sammenfattende værktøjer, at du køber IP-cores fra andre steder er mit råd!

Bob

PS har lige genlæst dit indlæg, blot for at præcisere, er du ved hjælp af IP fyldning eller skrive dem?

@ Engineer_Bob
IAM skrive kode ..
og jeg bruger Xilinx ISE 8.1i demo version ....
og Thats grunden til at jeg havde en tvivl ....
Jeg troede jeg ville få nogle ekspertrådgivning ...
før der investeres på nogen værktøj ... thats itLagt efter 20 minutter:Fra
MentorGraphics.com vi har Precision,
fra Symlicity.com, hasSynplify it-Pro.
Xilinx.com har XST
AMD Altera, com, qu (at) rtus værktøj, osv.

Jeg hørte, at
Xilinx's og Altera's værktøjer er også ok, men de er ikke optimeret
når man sammenligner med Precision eller Synplify-Pro.

så jeg var lidt forvirring

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back