Redhat Linux: Hæng på Partition Check

M

mesfet

Guest
Hej alle,

Jeg vil installere Linux 8.0.Der er to harddiske i min computer.Når jeg boot at installere CD1, at systemet hænger ved kontrollen min secondv harddisk

"Partition check
hda1: hda1 hda2
hdb "

Kan nogen hjælpe?Sådan deaktiveres kontrol hdb?

mesfet

 
Jak informuje serwis CPU-World, firma AMD zamierza poszerzyć ofertę procesorów Kabini dla podstawki Socket AM1 o dwa nowe modele. Mają to być wersje oznaczone jako Athlon X4 530 i Athlon X4 550. Ich wyposażenie to cztery rdzenie z pamięcią podręczna drugiego poziomu wynoszącą 2 MB i taktowaniu odpowiednio 2 i 2,2 GHz. Jednak mają się one różnić od ...

Read more...
 
Jeg har aldrig prøvet det, men jeg er temmelig sikker på, at du kan springe hdb kontrol i Linux installation scripts, eller ved at føre params i starten af installationen.kontrollere alle>> linux installation, hvordan <<manualer.

hvis det ikke virker, kan du altid afbryde at køre bil, forudsat at du ikke har planer om at installere noget på.

Du kan også starte op fra Linux bootdisk og fsck disken håber det ville reparere den.

håber det hjælper

Tahiti

 
Hi Tahiti,

Jeg endelig kan installere RH8 i den første harddisk med den anden er frakoblet (både data kabel og strømforsyning er fysisk frakobles).Det fungerer fint, og det nye look er fantastisk.Men når jeg plug-in min anden harddisk og boot linux, den samme fejl sker igen, hænge på partition kontrol af hdb.Jeg har prøvet at deaktivere min anden harddisk i BIOS-opsætningen, men ikke hjælpe på alle, der stadig hænge i partition kontrol af hdb.Jeg kan kun starte til linux med min anden harddisk være fysisk frakobles.Enhver, der har erfaring med dette?
1:a HD: Maxtor 120G
2:a HD: Segate 80G

mesfet

 
Hi mesfet!

1.Prøv at tjekke disken med nogle utilité, som Norton Disk Doctor ...
Måske du har nogle uncorrect struktur på din Segate HD.

2.Prøv at oprette forbindelse sekund HD til den anden IDE-port.Jeg havde nogle problemer med HD-konflikt på samme IDE.

Jeg er fan af Slackware Linux og ikke ved, hvad der foregår på RH, men
du kan forsøge at deaktivere automatisk kontrol og se til, at HD ved at linux's fdisk --
du vil se, om der er nogle, der passerer partitioner der, og vil få identifikationer af partitioner - måske der er nogle forkerte system identificators.Du kan også prøve at starte op på rednings-diskette og kigge på din Segate af fdisk fra diskette.

73!Klug.

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top