Reflectarray CST simulation

H

habib83

Guest
Kære alle, jeg ønsker at simulere en reflectarray i CST2008. I Tsolver, når jeg bruger et horn som foder resultaterne er ikke gyldige. I I-solver simuleringen ikke konvergere (horn eller FF-kilde)! og i F-Problemløser en plan bølge kilde bly i RCS, only! Vil du hjælpe mig?!

Halo, er jeg også gøre det samme med dig, måske vi kan dele noget til fælles. Dette er mit afsluttende projekt, afspejler række antenne i S-Band. Indtil nu, er jeg stadig forvirrende om, hvordan man kan designe afspejle array. Jeg har allerede bygget reflektor, men for foderet Jeg ved ikke, hvor den kan placeres, og hvordan man kan simulere. Fordi jeg som regel bare simulere antenne, ikke uden reflektor. Kan nogen hjælpe os please? På forhånd tak

Hej alle, hvad din reflectarray typer? Ring, slot, TL, patch? Habib, hvad er dit problem præcis, jeg allerede køre mange reflectarray under cst 2008 I kan hjælpe, hvis du angiver dit problem præcist, så vi her forsøge at hjælpe os vidt abdoeng78

Hej venner, jeg arbejder også på reflectarray. Lad os dele vores erfaringer og viden:. D I øjeblikket har jeg to projektet i reflectarray, begge også 10x10 elementer array. Det første projekt handler om at bruge dielektrisk resonator som det element, og det andet projekt handler om at bruge kobber plaster på, så det element. Hvad jeg forsøger at opnå er, når reflectarray afspejler den bølge hele den bølge vil have den samme fase, hvor nå at indsamle point. Idé er at bruge horn antenne som foder og en anden horn antenne som den modtagende punkt. I øjeblikket bruger jeg CST at analysere adfærd refleksion fase for enkelt element. Hvad jeg forsøger er at opbygge et fælles element og ved hjælp af en forhøjet bølgeleder port til at lancere den bølge og observere adfærd afspejlede fase.

hi winsonwhy hvis du indtaster IEEE, vil du se 2 papirer DRA reflectarray for mig, jeg allerede design DRA reflectarray (x band og KU band) Jeg også designe cirkulært polariseret DRA nu jeg forsøger at simulere elektroniske beam scanning DRA, men jeg gjorde ikke få nogen ideer nu på alt, hvad jeg kan hjælpe dig og dele vores ideer jeg allerede simulere 31 * 31 elementer hensyn

Hi guys. Jeg arbejder med reflectarray for nylig, og jeg forsøger at bygge 20 * 20 elementer ved hjælp af mikrostrip patch antenner. Som en start Jeg forsøger nu at simulere 3 * 3 matrix fodret med et horn antenne, jeg bruger CST MIKROBØLGEOVN STUDIO 2008. problemet er, at jeg ikke kan finde farfield fra array, jeg altid får farfield af horn antenne med en vis forstyrrelse% originale horn mønster ...... Kan nogen hjælpe mig plz ...... [Size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 2 timer 43 minutter: [/color] [/size] Jeg sætter pris på enhver hjælp med hensyn til hvordan man kan simulere reflectarray antenner projekt i CST.

Hej alle, Tak for udveksling af oplysninger. Jeg arbejder på at designe en planar reflektor antenne og dens anvendelse for S-Band, i mit tilfælde er som en satellit-tv-modtager. Strukturen for plane reflektor vil blive adopteret fra Kunstig Magnetic Dirigent (AMC). Men indtil nu har jeg ikke fået nogen idé om det materiale og dimension for plasteret. I begyndelsen forsøgte jeg at bruge Taconic og for den dimension, jeg bare vælge tilfældige værdier. For simuleringen, spurgte min lærer mig at vise S11. Men da jeg brugte en plan bølge til at simulere, kan jeg ikke få S11 parameter kun RCS. Derfor har jeg nogle spørgsmål: 1. Behøver jeg at bruge et horn for excitation, så jeg kan få S11 parameter? Fordi jeg ikke har nogen idé om den slags, dimension, og hvordan man kan sætte foder til simulering. 2. Vil du venligst fortælle mig trin for trin for at simulere en reflectarray? Indtil nu har jeg allerede bygget strukturen (jeg bruger stadig stokastiske variable, fordi jeg har stadig ikke kendt endnu om den dimension, og materialet), men jeg sad fast på, hvordan du får S11 parameter, VSWR, gain, og af retningsvirkning. Mange tak på forhånd. Hilsen:)

Hej abdoeng, Tak for dit svar, 1. Jeg prøvede for begge typer stablet patches og koncentriske ringe. 2. hvad er din solver type? 3. når jeg bruger horn og reflectarray i tidsdomænet suve, resultaterne er ikke i overensstemmelse med resultater fra formulering?! Best.

Hvorfor ikke prøve bruge metode af Moments for dine arrays? Det er normalt mere effektiv til spredning problemer. Kunne du vedhæfter nogle af dine modeller - jeg kunne forsøge at gøre noget med dem i MoM.

Hej abdoeng, Kan jeg få en af dine simulation filer i T-solver? Best,

Hej alle, har jeg brug for din hjælp! Jeg forsøger at simulere en reflectarray der fødes af et horn! [Elementerne er mikrostrip patches] Men alligevel er jeg puzzeled med det punkt, jeg skal starte. Jeg ved ikke, hvordan man kan vække den med plane bølger og floquet tilstande ...

Hej Parisa, hvordan u hen med din simulering?
Hej alle, har jeg brug for din hjælp! Jeg forsøger at simulere en reflectarray der fødes af et horn! [Elementerne er mikrostrip patches] Men alligevel er jeg puzzeled med det punkt, jeg skal starte. Jeg ved ikke, hvordan man kan vække den med plane bølger og floquet modes ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back