F
fengzujian
Guest
Hej ven! er der nogen at være farmilar med reflectarray, eller har nogle nyttige arbejde før, kan give mig lidt hjælp om det er simulation.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja, med samme resultater som HFSSHej abdoeng, Har du prøve at simulere de overvejelser fase til en enkelt enhed celle med skrå hændelse bølge i CST? Takket
Hej abdoeng, du betyder definere to floquet havn på samme tid, en port i toppen og en port i bunden af enheden celle? Hvis jeg har en stelplade, så hvor mange floquet port jeg nødt til at sætte? Takfloquet tilstand kræver periodisk struktur, så vi bruger enhed celle i x og y og automaic havnen være i top og ned i cellen, medmindre der ikke E dirigent fly på jorden
Hej Tak for din opmærksomhed, mit arbejde er om DRA reflectarray og specielt blænde koblet men jeg kan ikke simulere det godt jeg ikke simulere blænde kombineret patch, også (specielt fig 3.20.table 3,1 i Encinar reflectarray bog) pls hjælpe meeHej, hvilken slags reflectarray celle u ønsker? DRA, roteres mikrostrip, blænde koblede, variabel slot i jorden, elementer, nærhed sammen, stablet, flerlagsmaterialer cirkulær polariseret, eller lineært polariseret pls være begrænset til cerian en som vi kunne hjælpe med hensyn til
Hej tak, men nu kan jeg ikke simulere det, godt mit arbejde er blænde koblet DRA, kan du hjælpe mig ? virkelig, jeg kan ikke simulere blænde koblet patch, og jeg forstår ikke det problem.DRA reflectarray er ganske udfordring, selvom du fik en god simulering resultat, især når du kommer til fabrikation af DRA reflectarray i praksis er det meget vanskeligt at placere alle de DRA blokke præcist kan lide, hvad du har designet i simuleringen og fabrikerede DRA reflectarray ender altid med Dras position få flyttet fra 0.5mm-1mm eller roteres med 1 grad-2 grad afhænger af hvor god din dygtighed. Da mange elementer, der blev brugt, vil alle disse små fejl tilføje op og giver et stort anderledes i eksperimentets resultater.