Reflektere Array antenne HFSS

R

Raidar

Guest
Reflektere Array antenne på HFSS miljø nogen ideer til et enkelt design Tak for Deres venlige hjælp hilsen --------- hvad med array-antenner og reflektor kombination på HFSS Tak jeg har brug for det hurtigst muligt

det er ikke muligt med HFSS men du kan simulere en 24cm * 24cm relectarray i X-band i CST med horn-feed. (ved hjælp af symmetri plan)

[Quote = h_hassani] er det ikke muligt med HFSS men du kan simulere en 24cm * 24cm relectarray i X-band i CST med horn-feed. (Ved hjælp af symmetri plan) [/quote] Jeg stemmer UI gøre 31 * 31 reflectarray bruger CST med symmetrisk H væg-og E væg HFSS er ideel ofr kun at få den fase tallet vidt

Jeg stemmer ui gøre 31 * 31 reflectarray bruger CST med symmetrisk H væg og E væg HFSS er ideel ofr kun at få den fase tallet hensyn
Hej, Hvad er formålet med at bruge symmetri flyet og de symmetriske H væggen, E væg? Thanks

Vær opmærksom på, at dem, der synes en ansøgning er umuligt med HFSS (eller et andet værktøj) er sandsynligvis meget forkert. I dette tilfælde HFSS excellerer med FSS analyse for både enhedscelle og finite-array analyse i et domæne, der er naturligt for begge ansøgninger, hyppigheden domæne. Også være opmærksom på, at sikre et konvergeret mesh er meget vigtigt, og HFSS gør det ganske godt i en automatiseret måde. CST kan eller ikke kan, ved jeg ikke (og indrømme det) Men HFSS er meget dygtige i denne ansøgning, og ganske effektiv i HFSS12.1

Vær opmærksom på, at dem, der synes en ansøgning er umuligt med HFSS (eller et andet værktøj) er sandsynligvis meget forkert. I dette tilfælde HFSS excellerer med FSS analyse for både enhedscelle og finite-array analyse i et domæne, der er naturligt for begge ansøgninger, hyppigheden domæne. Også være opmærksom på, at sikre et konvergeret mesh er meget vigtigt, og HFSS gør det ganske godt i en automatiseret måde. CST kan eller ikke kan, ved jeg ikke (og indrømme det) Men HFSS er meget dygtige i denne ansøgning, og ganske effektiv i HFSS12.1
Hej Jeg er at designe en reflectarray antenne baseret på FSS. Jeg har forsøgt at simulere reflectarray hjælp HFSS-IE (jeg bruger Horn som excitation kilde HFSS, og reflectrray design i HFSS-IE, med Datalink magnetisering), men jeg tør for hukommelse. Har du nogle eksempel på simulation af Reflectarray hjælp HFSS. Hvis ja, kunne du så send den til mig? Det kan hjælpe .... Thanks

Nogle forslag her, kan være du kan prøve langsomt reducere antallet af passet i HFSS løsning setup, da højere pass tal vil har brug for mere hukommelse, mindre antal tromlinger kan give resultater med mindre præcision, men du kan groft vide, om dit design er arbejder eller ikke. For at få mest præcise resultater, vil et stort antal passerer nødvendigt, og dette vil kræve en arbejdsstation med 20-40GB RAM.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back