reflektor antenne analyse

M

mns

Guest
Jeg ønsker at købe software til reflektoren antenner og foder.kan nogen foreslå, hvilken software (r) vil være egnede til personer wors?
antenne størrelse varierer mellem 1m til 9m dia
Tak

Dette spørgsmål holde dukker op for nylig ....

Prøv GRASP9 fra TICRA.

How about FEKO og HFSS?de kan anvendes til disse formål?
tak

Jeg har ikke forsøgt ved hjælp HFSS til 9m reflektor.

Jeg er ikke sikker, men du har måske brug for en masse computerkraft til HFSS for en stor reflektor.GRASP er skrevet for Reflector analyser, så der er ikke meget computing problem.

How about CST?

FEKO arbejder for refleksanordninger meget godt.Du kan bruge MLFMM teknik eller hvis din reflektor er virkelig store derefter MOM / PO teknik virker også meget godt.Men det vil du ikke være i stand til at gøre med den frie LITE version.

Husk det er ikke så meget den fysiske størrelse, der er vigtig, men den ELEKTRISK størrelse.Så din reflektor af 9 m på 1 GHz vil være helt "små", men ved 5 GHz dette vil være enorme.

9m antennen er i S-båndet.Jeg er ikke sikker på nøjagtigheden niveau FEKO.Nogen har kontrolleret resultater FEKO?

Hvorfor går du ikke spørge HFSS og FEKO gratis evalueringer og nogle eksempler.Derefter sammenligne de koder, med hensyn til præcision, hukommelse og runtime.Jeg er sikker på, de kan hjælpe dig med kontrol.Prøv før du køber!

Hvilken slags foder glor du på?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back