Regnemaskiner to kilder som en med CST MWS

B

boonzilla

Guest
Min DUT er en simpel kasse med to kilder inde, parallelt med hinanden.Når jeg kører transiente analyse med CST MWS, viser det individuelle resultater for hver kilde.

Hvad skal jeg gøre, så den transiente analyse beregner de to kilder som en kilde som helhed?

gå til Resultater -> kombinere resultaterne.give amplitude og fase af de kilder og tryk kombinere; gjort.

shameemkabir

Må jeg spørge, hvad skal vibrationsamplitude & Fasedrejningen være?

Jeg forsøgte at indtaste alle 1s for amplitude og alle 0s for Fasedrejningen for både havne, men den viser fejl for at kombinere resultaterne.

BTW, min kilde er blot et simpelt kredsløb med en port tilslutning til et 50ohm belastning.Jeg
har to ens kilder sted i centrum af min DUT, parallelt med hinanden.I'm running forbigående analyse til 1 GHz.

Pls hjælp mig, tak!

boonzilla wrote:

Må jeg spørge, hvad skal vibrationsamplitude & Fasedrejningen være?Jeg forsøgte at indtaste alle 1s for amplitude og alle 0s for Fasedrejningen for både havne, men den viser fejl for at kombinere resultaterne.

Alrite, jeg
har uploadet den. CSt filen allerede.
Vær venlig at tage et kig og hjælpe mig se, hvad der er galt.

Mange tak!
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav

Hej!

Jeg tror du har brug for at fortælle noget mere om design.Jeg
har set dit design, men forstod ikke, hvad formålet med denne simulering.

Hey Shameemkabir, tak for at bruge tid til at se mit projekt.

For mit eget design, mit mål er blot at vurdere forskellen mellem 1 kilde og 2 kilder bliver plads ved siden af hinanden.Jeg ville se, hvis emissionen vil blive fordoblet som forventet.Men lige nu, for 2-kilder tilfældet,
hvis resultater jeg
har opnået, er beregnet ud fra individuelle kilde separat stedet.

Kilden er blot lige en spænding kilde kabelforbundet til en modstand.Og jeg
har placeret nær-området sonder i og uden for feltet for at måle forskellen mellem de to.Jeg forsøgte at gøre hele design så enkelt som muligt.Venligst oplyse mig om noget behov for at ændre.

Endnu en gang tak!Virkelig sætter pris på din hjælp =)

Enhver, der kan hjælpe mig please?

= (

Mit projekt er grund snart.

dit problem omhandler EMC / EMI.Vær venlig at tage et kig på dette link for at forstå, hvordan man kan simulere sådanne problemer:

https: / / www.cst.com / indhold / Programmer / Index / Alle EMCS

Der er også et eksempel filen i CST installation mappe.Vær venlig at tage et kig og læs dokumentationen.

Jeg gætter emission ikke vil være grund til kilden dog, på grund af de tråde, du har.siden din wire er ikke tegnes som cylinder, jeg er ikke helt sikker på, om simuleringen er korrekt eller ej.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back