reguleringsmyndighed støj

S

sillier

Guest
Jeg har brug bandgap output som reference af tilsynsmyndigheden.
Når reguleringsmyndighed synker larege aktuelle, vil der være spændingsfald ved strømfrekvens netto.Dette berører output fra bandgap, så stor variation ses fra reguleringsmyndighed output.

Hvordan kan jeg gøre bandgap produktionen stabil?

PS: Hvis du sagde PSRR af bandgap er ikke engouh tror jeg, at det er umuligt.Den vigtigste årsag er, at store aktuelle gøre magt netto tabe, og derefter det tage lang tid for bandgap at inddrive til sin normale spænding.Hvis vasken nuværende er cyklus, bandgap output aldrig vil komme sig.

sillier wrote:

Hvordan kan jeg gøre bandgap produktionen stabil?

1., har du sørge beføjelse bus er stærk nok til at levere store aktuelle lastning, dette kunne følge deraf magt bandgap er højere nok til ouput den ideelle værdi, du ønsker.2nd, du har brug for at optimere dine bandgap kredsløb, det coud arbejder godt med lavere effekt.Lagt efter 2 minutter:3.,
har du brug for at optimere din regulator kredsløb, øge størrelsen af produktionen P / N MOS, ville dette reducere effact til magten.

1.Den effekt netto bredde er fast nu.
Jeg er forvirret, at højfrekvente støj af magt vil følge at bandgap output.Måske er det fase margin spørgsmål.

2.Jeg gør omdesignet bandgap.Men jeg er ikke sikker på, at den nye bandgap vil arbejde når strømmen spænding variere.
Hvilken form for simulation bør køres til at sikre dette?PSRR eller trans simulation med magt støj?

3.Jeg er ikke enig med Dem.Hvis PMOS størrelse er stort, når den regulerende effekt fald vil der være større aktuelle strøm fra kraftværker netto og videregive PMOS til reguleringsmyndighed output.Power støj vil blive større.

Jeg er glad for at du fastsætte magt bus bredde.
1) den fase margen ikke påvirke den høje frequence støj, hvis fase margin er ikke stort nok, det bandgap output ville OSC .., og hvis du bekymre dig om den effekt, støj, du behøver køre PSRR og addd sammenkoblingsanordninger cap og filter modstand og cap at reducere bandgap output rundstyringssendere.

2) du behøver tage magten bus IR dråbe i dig design, du har for at sikre bandgap magt har nok magt margin.og du kan feje den magt, og tjekke det laveste strømforbrug, som bandgap kunne arbejde godt.

3) den effekt støj ville virkning reguleringsmyndigheden output, er det rigtigt, er der ingen måde at reducere den.Men du kan tilføje store (meget store) bypass og koblingsanalyser cap på magten bus og reguleringsmyndighed output.

held og lykke.

Jeg er enig med Areky_qin.
Hvilken slags strømforsyningskilde bruger du?Generelt, IR dråbe bør ikke blevet alvorligt i en ikke dårlig PCB eller IC layout.Hvis sin simulation tilfælde er der endnu ingen IR-drop.
Men hvis du reguleringsmyndighed belastningstrin hyppigt, impedans ved parastic inductor kan være alvorlige om du PCB, så en god PCB layout er vigtigt i elsystemet.

Reguards.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back