Rektangulær waveguide til N-type koaksialt stik

V

vagee

Guest
Deat alle,
Jeg forsøger at simulere en rektangulaer waveguide til N-type coaxial tilslutning i cSt ved 2.45GHz.Er der nogen, der har nogen form for information
at der eventuelt kan hjælpe mig model denne overgang?
Thanx in advance

vagee

vagee wrote:

Deat alle,

Jeg forsøger at simulere en rektangulaer waveguide til N-type coaxial tilslutning i cSt ved 2.45GHz.
Er der nogen, der har nogen form for information

at der eventuelt kan hjælpe mig model denne overgang?

Thanx in advancevagee

Kære eirp, håber du er fine.Let mig være mere præcist om den oprindelige stilling.Problemet er som følgende:
Jeg har en 75 cm lang rektangulær waveguide med indvendige mål a =
10922 og b = 5461, et typisk WLO-430.I nødt til at få koaksial udgang via en N-type, som er nævnt.
a) Hvilken slags sonde slutter skal jeg bruge for at få E-field.Should at være en konisk ende på den centrale koaksial N type stik? Hvilken slags resultaterne vil du normalt bruger?

b)
I betragtning af den mangel på viden omkring CST optimizer do u ske at have nogen som helst problem med optimeringsforslag rutine? (altid henvise til CST). Det ville virkelig hjælpe mig slippe af med det forkerte indtryk, jeg har for CST's Optimizer.

Kind regards
vagee

vagee wrote:

Kære eirp, håber du er fine.Let mig være mere præcist om den oprindelige stilling.
Problemet er som følgende:

Jeg har en 75 cm lang rektangulær waveguide med indvendige mål a = 10922 og b = 5461, et typisk WLO-430.I nødt til at få koaksial udgang via en N-type, som er nævnt.

a) Hvilken slags sonde slutter skal jeg bruge for at få E-field.Should at være en konisk ende på den centrale koaksial N type stik? Hvilken slags resultaterne vil du normalt bruger?b) I betragtning af den mangel på viden omkring CST optimizer do u ske at have nogen som helst problem med optimeringsforslag rutine? (altid henvise til CST). Det ville virkelig hjælpe mig slippe af med det forkerte indtryk, jeg har for CST's Optimizer.Kind regards

vagee

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back