Reparation ovn Torus Victoria

B

Barry 25

Guest
Jeg er ejer af en gas ovn Torus VictoriaCF næsten fem år siden. Fyringssæsonen er startet, så lanceret sin ovn, og hvad: det slap på det højeste varme og der ikke er fastgjort, kan du høre hele tiden, da han forsøger at vende, og intet varmer vandet normalnie.Pan, som overtog ovnen vi ændret temperaturføleren og det vil ikke komme Please hjælp, jeg fryser!
 
Min ven ovenstående er rigtigt, desværre ... Ring til en ekspert-så sandt-det vil spare dig for besværet.
 
Hej!
Også jeg har et problem med min sidste torus. Første led han udvinding gnist, og nu er det koldt, da det store strabadser, og vi vil fange den gnist antænder, men er varm at høre lyden af nogle metaldele, men ingen gnist vil ikke udvundet. Og da jeg ramte det ud noget er det som regel på det tidspunkt, da gassen er afskåret og ovnen ikke antændes. Hvad skal jeg gøre? Kan nogen give mig nogle gode om en professionel? Herren, som hidtil har kommet til at gøre vedligeholdelse og mindre reparationer til tiden, da der var problemer med de elektriske begyndt at have "en frygtelig masse fejl":))
Med venlig hilsen!
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top