Reparation shutter Fuji S8000fd

A

areispl

Guest
Velkommen.Jeg har et problem.Nå, i går aftes mit kamera faldt fra en forholdsvis lille højde, men desværre faldt ned på den del af udløse der forårsagede flydende og ikke behøver at trykke på niveau 2, efter at trykke på udløseren til midten opføre sig som om han var presset til at bære dokca august, var det allerede sværere at presse ( efterfulgt af slibning billedet), så du behøver at gøre billederne af en lille smule sværere at presse (selv om sidstnævnte har allerede forladt mute-knappen), og kun skal gennemføres.Podejzewam skive eller noget af det ruller eller noget skrzywilo.Det er lidt besværligt især i udførelsen af høj hastighed eller præcision, fordi de billeder gør du indsætte billeder af lidt mere power: / Jeg had lignende situationer med knapperne i menuen, men Samsung s1060 then spin kameraet og forbedrede knapper are 3 mninuty work.Dette er en lidt mere bygget op og har brug for råd til, hvordan jeg tager det, at intet i den ikke springer.Kameraet har en måned tid, og selv ikke en eneste tavs uparku Riga: P venligst nogle gode råd.
 
Ret venligst indholdet af stillingen og titel samt stavefejl, i henhold til reglerne element.11 og 15Du kan ændre indholdet ved hjælp af "forandring" til højre post.
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top