[Req] ADS-lineær design kit

T

t_tuaki

Guest
der har de ADS ulineære design kit af Agilents ATF34143 og ATF36077 og NEC 76.038? Jeg har brug for det til at generere de harmoniske. tak

tak. det er nyttigt for mig, men jeg har nogle spørgsmål at stille: 1. zap fil jeg dearkiveres allerede, men hvordan kan jeg sætte i mit design, og bruge det? 2. krydderiet model (PSP) fil hvordan man kan sætte i biblioteket og bruge det?

zap-filen, fra hovedvinduet, skal du vælge Annuller arkivering, og høne gennemse filen og åbne den PSP u skal bruge netlist konverteren at gøre det for ADS khouly

kan du forklare, eller hvor kan jeg få skridt på hvordan man bruger netlist konverter? er det omfatter ADS konverteren? Jeg har allerede dearkiveres zap-fil. hvordan man kan sætte i mit design?

gå til mappen og kopiere indholdet af netværksmappe og indsætte dem i netværk mappe i ur projekt khouly

kan nogen forklare om, hvordan du installerer PSP fiel i ADS og bruge det? tak

PSP-fil er en tekstfil, i annoncer fileenu select import og derefter sekt krydderi netlist, og i mere oprion gøre det PSpice netlist og ok, vil ADS konvertere filen t anothoer fil kan bruges i ADS smulation khouly

er det noget ligner nedenstående figur efter at skabe? Og hvordan man kan bruge det i scheamtic tegning?

yeah, det er en netlist omfatter, som gør ADS omfatter netlist fil u har importeret til simulationen, men lave u kende PSP fil er bare den model, eller compleet HEMT underkredsløbet khouly

ked dont forstå hvad du mener med blot en model? Jeg kan c layoutet samt ... men dont know, hvordan man bruger det hvis i en skematisk.

Jeg mener modellen kun ikke fuldføre tranasisotr med packgae og andre parasitter khouly

enhver metode til at tilføje den snyltende og al den tilsvarende værdi i denne model?

[Quote = t_tuaki] enhver metode til at tilføje den snyltende og al den tilsvarende værdi i denne model? [/Quote] du kan gøre det ved hjælp af en sub-kredsløb.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back