Req for opbygning avr baseret plc

A

avr_micro

Guest
Kære Masters

Jeg ønsker at starte et projekt for opbygning avr baseret plc, men jeg ved ikke, hvordan man starter? Hvilke parametre er vigtigere?
Jeg arbejder med AVR microcontrollere siden 2002, og også jeg kender abit om plc.Is der nogen til at guide mig til udgangspunktet? Endelig er det muligt at opbygge en avr baseret plc? Jeg er naturligvis ikke forventes at bygge en PLC som S7 eller Allen Bradly, bare for at opbygge en enkel mini PLC med nogle timere og tællere og bredbånd og ....

Hilsen

Først afgøre dine behov (hvor mange analog / diskrete indgange / udgange, hvad sensorer til at bruge, hvor meget behov for hukommelse, er det nødvendigt at være fuldt programmeret eller har integreret logik etc. ..).Jeg tror ATMEGA16/32 eller 64/128 skal være tilstrækkeligt med
Jeg har gjort flere køleskab / varmer kamera controllere (anvendes ATmega16/32: 4 / 8 analoge indgange til forskellige sensorer, 16-32 diskrete indgange / udgange for motorer / varmeanlæg / køleskabe / ventiler kontrol).Program skrevet i C (WinAVR)

Hej.

For den mest enkle stil: 4 digitale indgang og 4 digitale output og 1 analog indgang.

hilsen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back