REQ: Kontrol-enheder via USB

G

gulson

Guest
Det er så nemt at styre 8 enheder via Parallel Computer Port, jeg ser det samme for USB, nogen links til freeware-projekter, og software til dem er velkomne:)

Der er ikke for mange måder at gøre det: (En af de enkleste muligheder er at bruge noget som FT232/FT245 fra FtdiC * ip og opbygge en vis støtte kredsløb omkring dem (for eksempel port Expanders).

Hej Philips har også PDIUSBD12 (og D11), chips, at der er nogle eksempler (eksempelprojekt) til rådighed på det websted med firmware og sch og Windows-driver. (det er i kogebog format)

[Quote = 7rots51] Hej Philips har også PDIUSBD12 (og D11), chips, at der er nogle eksempler (prøve-projektet), som findes på det websted med firmware og sch og Windows-driver. (Det er i kogebogen format) [/quote] Hej 7rots51, Kan du venligst sende links til Phi * IPS PDIUSBD11/D12 eksempler / Windows-driver? Jeg har besøgt Philips hjemmeside mange gange og alligevel var jeg ude af stand til at finde disse eksempler. Af den måde, jeg har læst et par ting om USB-enheder, og det lader til, at ved hjælp af FT * Jeg chips er meget lettere end at arbejde med PDI chips. Ikke desto mindre, sidstnævnte er lidt mere fleksibel.

Hej Gulson, Undskyld, jeg glemte at skrive dette i mit tidligere svar. Måske er du på udkig efter noget som dette: hxxp: / / www.codemercs.com / IOWarriorE.html Du kan finde flere af disse enheder her: hxxp: / / www.lvr.com / usb.htm

[Quote = bogdanm] Af den måde, jeg har læst et par ting om USB-enheder, og det lader til, at ved hjælp af FT * Jeg chips er meget lettere end at arbejde med PDI chips. Ikke desto mindre, sidstnævnte er lidt mere fleksibel. [/Quote] Dette er bcause everey USBDevice har brug for en chauffør FTDI har rigtig gode drivere til deres enheder. Hvis du laver en USB-enhed, som er comatible med HID spec alle OS fra 98 har HID support inkluderet. Derfor er der ikke brugerdefinerede driver nødvendig! Skift Portpins skal være let med en HID enhed. usbman

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back