Req: Skematisk af IBM harddisk

H

hqqh

Guest
hej,

er der nogen ved hvor jeg kan få den skematiske af folloing hdd.
IBM Deskstar serie: IC356120AVVA0-0 120GB 7200 rpm
Jeg kan ikke eccess min hdd og der er vigtige data på den, så jeg vil tjekke wheter der er en fejl i den electical side.

thanks in advance,
hqqh

Held og lykke, selvom du finde en skematisk,
selvom du finde fejlen, vil du sandsynligvis ikke være i stand til at få defekte kredsløb ... en flot sort boks med en oem reference på det ...
Du må hellere søge efter det samme drev og udveksling af kontrollører kort ...da det
er en nylig en det kan være mindre vanskeligt ...

Brug IBM værktøjer at fastslå dennes drevet er i. Dets mere likley mekaniske dele har undladt end elektronik.

Afhængigt af hvor værdifulde de data, du kan forsøge at købe den samme model-drevet, og transplantation af den registeransvarlige bord.

Bestyrelsen er en lille indbygget computer, sin tvivlsomt du kunne lære noget nyttigt fra en skematisk at
isnt locigal fra tracings.Jeg vil tvivl IBM give ud chip eller skematisk detaljer.

Hi ..
Jeg ønsker bare at dele min mening ..Jeg havde et lignende problem ..for nogen tid siden ..Som det er blevet sagt ..Der er ingen harddiske Skema til offentligheden ...Men du kan gøre somthing ..Forudsættes det, at motorerne er OK ..
forsøge at få en tilsvarende harddisk. Og er meget carfull, swap de electronoc bord ...Du skal være ok.!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back