resultater AT89C51

I

indynetra

Guest
Er der nogen kender denne UC er velegnet til forbrugerne ansøgning?, Jeg planlægger at frigive et produkt baseret på denne UC på grund af sin cheapness, IO og masser af codememory.Jeg mest glæder andre openion om dette UC

For forbrugerelektronik, mikro dette er velegnet.Det er bare lidt for susceptive for støj og nogle gange forårsager hangups.EMI præstation er ikke særlig godt.Men når det er sagt, har jeg brugt mere end 30.000 enheder af disse i de sidste par år i conusmer kredsløb.Hvis du har en god strømforsyning, det virker efter hensigten.Hvis du ikke, sørg for at bruge nogle form af CPU-skærm.

tak for dit svar, kan produktet anvendes i høj EMI udsat område, kan du fortælle anyother 51 serien thats velegnet i industri-miljø?
THX
Indy

Hvis du har et kig på 8.051 arkitektur, kan du opleve to ting, der ikke er meget godt planlagt med EMI i tankerne.Den ene er EA pin på udsender en høj frekvens, og den anden er Divide-af-6 klokfrekvensen.Når det er sagt, jeg tror du måske finde svaret selv.Prøv at bruge en chip, der løser disse problemer.For eksempel er der Philips dele, der har en EA hæmmer funktion, der slukker for EA signal, hvis du ikke bruger ekstern hukommelse.Det skel-af-6 problemet er løst ved at mange virksomheder gerne philis, Winbond, Dallas osv.

Tak for dit forslag, kan du fortælle anyother 51 serien thats velegnet i industri-miljø?
Jeg er at udvikle en klon ATS90S8515, det måske passer dig.

Som jeg ved, har MCU ST også har en stærk evne når de står over for EMI og ESD test.De brugte den traditionelle desgin strategi fra bunden op og brugerdefinerede layout.

I MCU Markey, brugt mange af MCU havde været design af TOP-design flow.

visualart skrev:

Jeg er at udvikle en klon ATS90S8515, det måske passer dig.

RDC's 1620 støtte UC godt.Denne enhed's kerne er X86.Det har to UART, og to MII.Den kan køre under 100MHZ.
Også denne enhed er meget billige.

AT89S51 er bedre end AT89C51, og det er også meget billige.
http://www.atmel.com/dyn/products/product_card.asp?part_id=1917

Hi indynetra,

Hvis du ser en EMI robust op, kan jeg foreslå dig PIC-familien fra
Mikrochip.De har flere funktioner som Burn-out afsløring, korrekt
POR, der vil hjælpe med at gøre en EMI-stabil konstruktion.

Farvel

mr_ghz skrev:

Hi indynetra,Hvis du ser en EMI robust op, kan jeg foreslå dig PIC-familien fra

Mikrochip.
De har flere funktioner som Burn-out afsløring, korrekt

POR, der vil hjælpe med at gøre en EMI-stabil konstruktion.Farvel

Det er også min opfattelse, at Microchip Pic (16F877 for eksempel) opfører sig meget godt i EMV, meget bedre, da Philips 89C51RD2 f.eks.

hilsen

Hej ME,

uuups, en lille slåfejl ...Sikker på, jeg mente brun-out.Ked af

Farvel

hej,
Jeg vil gerne vide, tilgængeligheden af AVR familie i Indien.Jeg tror, AVR skal medtage i vores nye planlagte projekter.tak for jeres alle sugetions
Indy

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back