RF EMI Nosie Probllem

S

shahsulax

Guest
Hej jeg kører en Spark Ignition Circuit fra min micro controller ved hjælp af en 12V DC forsyning thr et relæ. Men når det gnisttænding systemet er drevet ved hjælp af denne 12V mikro controller til tider viser uberegnelige opførsel. Forsøgte at undertrykke denne støj ved hjælp af en 0,01 Cap + 100 ohm Res Snubber netværk på tværs af denne 12V men det betyder ikke løser problemet 100%. Kan nogen foreslå andre alternativer for bedre ydelse! S Shah

efter min mening skal du have ordentlig kobling til 12v og micro-controller-I / O-5V signal niveau .... prøv at tilføje optokoblere kredsløb (som generelt anvendes til at interface fra lavt strømforbrug til høje strømkredse) i dit kredsløb ..... kan hjælpe dig med at løse dit problem Good Luck

Hej Kan ikke give Opto Isolation at min ansøgning om særskilte grunde .. som programmet kræver at køre på batteri samt ... foreslå andre mulige alternativer ...
efter min mening skal du have ordentlig kobling til 12v og micro-controller-I / O-5V signal niveau .... prøv at tilføje optokoblere kredsløb (som er almindeligt anvendt til interface fra lavt strømforbrug til høje strømkredse) i dit kredsløb ..... kan hjælpe dig med at løse dit problem Good Luck

Hej Shah, bedes du tjekke om du har niveauet skifter fra 5V mikro I / O-porte til drevet 12V relæ samt en friløb diode over relæ spolen. Du kan også se jorden eller Vcc støj kobling i mikro udbuddet. Her finder du programmet hvordan man skal køre relæer med niveau skiftende og nuværende kontrol: Relæ til flere Tilslutningsspændinger [/url]. Nyd fejlfinding

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back