RF PCB

A

ashi

Guest
Jeg arbejder i opstillingen af tarnsmiter bord, der arbejder i GHz-området, kan enhver på hjælpe mig med ressourcer om Rf PCB layout. Tak på forhånd

Du kan bruge Ansoft Designer at designe dit bord. Du kan også finde nogle lærebøger i dette forum.

I annoncer kan du bruge momentum til simulerede PCB og derefter bruge det i kredsløbssimulering

Hej Ashi, Prøv AWR mikroovn Office har det godt layout editor med tæt integration til Circuit simulering / Skematisk redaktør ... Det har gode / nøjagtige modeller af overfladevand mount komponenter (Spice & sparameter filer) af alle leverandører Nemt at modellen bord parasitics Deres er masser af værktøjer, som hjælper med hurtig RF PCB layout design, såsom - iCells, DRC, routing, optimering, mv ... og det er fuldt integreret med elektromagnetisk simulator ... http://web.appwave.com/Products/Microwave_Office/Feature_Guide.php?bullet_id=2 --- Manju ---

Kan nogen anbefale mig en tekst eller tutorial at læse? Tak på forhånd

Vedhæftet er dokument om RF og Microbølgeovn Grundlæggende Impact PCB Design .... Nyttigt for PCB Designere ... --- Manju ---

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back