RF receiver Input Matchende

C

ccw27

Guest
Jeg måler RF-modtageren uden nogen form for input matching og se en meget støjende downconverted signal i stedet for en enkelt tone. Er kredsløb oscillerende? Hvordan kan jeg afgøre, om kredsløb er svingende eller ej? Tak

støjen i produktionen, måske på grund mange ting 1) levering støj 2) digital støj kobling 3) ingen passende forsøge at matche input og måle, coz når indgangen ikke matcher, er der ingen maksimal effekt overdragelsessteder mellem kilde og ur LNA og hvis der er nogen grænseflade, kan du prøve at matche det, som filtre og output eller ur LNA, og fra filteret til mixeren også Chek renheden af ur LO, kan det forringe det modtagne signal khouly

Normalt hvis front-end er ikke modsvares gevinsten er lav, og muligheden for at svingningerne er lavere også. Prøv at deaktivere LNA Vcc og gøre det samme test med højere indgangsniveau for at kompensere for LNA isolering med Vcc OFF, og se, hvad du får på systemets output. Hvis støjen er der stadig årsagen er ikke LNA.

også u bør fortælle, hvilken slags støj? er det støj, eller det er en sporer? det er sporer, så kan det være oscillation eller gennemføring fra LO khouly

Hej Vfone, Kunne du fortælle mere om grunden til, at du kan fortælle LNA bidrage støj ved Vcc off og højere Vin test tilstand? Hvad driftsform for LNA på denne måde? LNA er aktiveret, mens ingen Vcc bias? Tak!

Jeg tror Vfone, mener, når u ud VCC af LNA, vil dette deaktivere den, og øge indgangseffekt at komme over at u mistet gevinst på LNA han fortalte at deaktivere LNA, at kontrollere, om den svinger eller ej khouly

I dag er en masse RF-modtagere bruger flere stater til LNA. ON, OFF, eller Short (bypass). For OFF de bare ikke levere Vcc af LNA, og gennem indskydningsdæmpning er baseret på isolering af LNA. Hvis deaktiverer Vcc af LNA for sikker på det vil ikke svinge: D

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back