RFID-kort

B

Bugtet

Guest
Er der nogen, der har gode detaljer design oplysninger om RFID-kort og RFID-kort systemer?

Thanks in advance.

De fleste systemer er patenteret og bruger brugerdefinerede ICS sælges af patentindehaveren.Nogle sytems er samarbejdsvillig og er omfattet af internationale standarder og stadig bruge brugerdefinerede ICS.Du bliver nødt til at kontakte IC sælgere, der kan give dårlig dokumentation.

Kig på mikrochip website, de gør en række RFID-IC's og eksempel kredsløb.
Citat:

Microchip tilbyder en bred portefølje af lave omkostninger og høj ydeevne passive RFID-tag ICS.Disse enheder er til rådighed med funktioner som avanceret,
højhastighedstjenester anticollision algoritmer til at læse flere tags på samme læseren området, en unik "tilsløring" kapacitet som minimerer detuning virkning af tilstødende tags, ekstremt lavt strømforbrug til udvidet læse rækkevidde.Kontakt-programmerbar OTP versioner og Contactless-programmable/rewriteable versioner er tilgængelige, med hukommelse massefylde fra 128 bits til 1Kbit af brugerens hukommelse.

Jeg har nogle info om RFPIC enheder fra Microchip, herunder test bestyrelsen, aprox.16MB.Hvis du, eller nogen anden, er interesseret jeg kan overføre det, lige-stilling til det.Det omfatter anvendelsen noter og databladene fra mikrochip udstyr blandt andet info.

Ansøgningen noter på Microchip hjemmeside var præcis, hvad jeg søgte efter.

Tak.

Frekvensområdet RF ID er ca 13.56MHz.

Du kan få detaljerede oplysninger om RF-ID-kort
i ISO 14443, kontaktløs lagerchip spec.

For 13.56Mhz rækkevidde, Philips og TI havde et partnerskab for et par år siden at gøre chips.De var hovedsageligt baseret off af Philips-design, der var ganske god.Det var praktisk at få en 1 meter lang række af disse.En enkel læseren for kortdistanceudstyr kunne ganske enkelt.Disse blev Læse-/skrivehastigheden chips rettet mod blandt andet flyselskabet bagage tracking marked.Her er et link til en artikel i RFID Journal http://www.rfidjournal.com/article/view/116/1/1/, og her er et link til Philips ICode site http://www.semiconductors. philips.com / markeder / identifikation / produkter / icode / ic / index.html

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back