robotarm - Hvordan kan man øge Drejningsmoment

H

hauntedfury

Guest
Jeg har lige afsluttet den mekaniske struktur min robotarm, men vægten er bare for meget og Motors synes ikke at være producerer nok drejningsmoment for at fjerne den vægt op.Et billede af Arm er under ...Ay forslag, hvordan kan jeg øge drejningsmoment?Skal jeg bruge redskaber til dette formål, eller ville jeg nødt til at ændre hele det mekaniske design af denne ting?

Du kan prøve en slags modvægt til hver arm segment.
Også du kan søge på nettet for max strøm og spænding, at hver motor kan håndtere.De fleste motorer kan være langt højere end den nominelle spænding.for eksempel kan du køre en 14 volt motor med> 40 volt.Dette vil øge drejningsmoment.Også, hvis du bruger stepper motorer derefter bruge en ordentlig stepper drev kan også hjælpe.Se L297 / L298 datablade.

Hi Hauntedfury,

Jeg er meget interesseret i robotteknologi.Mit forslag om du problem er at finde en anden type motor til at håndtere de drejningsmoment.Du kan stadig bruge de samme mech design stedet, blot for at finde den rigtige størrelse af motordrevne at erstatte stepper motor.Der er masser af motordrevne på internettet, at vi kan bruge.Jeg foreslår, du bruger en orm gear type motor eller en reduktion gear hoved motor med mekanisk pause.Det er fordi du er at designe et robotarmen, armen skal holde den position, hvis vi vil.TQ»Lær indtil du dør '
Pian.

DU KAN DU ANVENDER VARIABLE TRANSIMISION at øge din drejningsmoment.

Du kan bruge servomotorer af samme størrelse, så du plejer nødt til at ændre dit design.På denne måde ville du også have den fordel, der kontrollerer servo bruger nogle PWM signaler.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back