Rockford Fosgate Punch HE2 - det værd?

D

dyzio767

Guest
Er det en god taler, og er det værd at købe for
$ 400 i din BR.Muse rock, blues, pop, osv. Baby store sedan.Wzmak signata Ram3 Mark2.

Billeder kastede en højttaler, fordi de er forskellige modeller med en række HE2, og det vides ikke, om det er værd, og hvordan denne model er, om den gamle eller nowy.Ale til rock-og blues, pop-højttaler, der har 10 "ufravigelige, fordi 12" ville være "zamulał"

... Jeg har ingen billeder desværre.Det er en 25cm højttaler, der er fastgjort til 2 ohm i feltet i år.Den har et halvt år og efter sigende kostet over 900zł i en salon musik (kan ikke huske navnet) i Poznan

.. Sølv.Forkromede center med badge.Speaker ser ud som om det var mindre end i virkeligheden, er meget kødfulde gummimembran rundt

Jeg har 15 "i denne serie på 4.415 BR 200 RMS og sige, det er værd. Det er en god og kraftfuld højttaler.

Værd at købe er en god taler, men det er ikke bedre end de gamle serier af RF-og

Super:)
Speaker købt.I går i første omgang tilsluttet.Spillet virkelig ikke helt ved om lyden.Please vink hvordan du justere forstærkeren for ham.Jeg har signata Ram3 Mark2, 480W RMS.På undersiden af et filter Flat, L
& H eller sådan noget ..To knapper, en starter fra 50 Hz, den anden .. Jeg kan ikke huske:) det var mørkt:)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back