Rolling Lines i video

W

watertreader

Guest
Hej, Har nogle video poblem. Vil du indsnævre den ned. I mit video, er der en bred horisontal hvid / sort linje, der bevæger sig fra top til bund ved en bestemt hastighed, og der er også en alternerende region af stationære vandrette linier (ret milde) i video. Virkningen synes mindre i digital version. Jeg formoder årsagerne skulle være nogle forstyrrelser kilde. Eventuelle kommentarer? Også nogle gode video fejlfinding bøger / artiklen at indføre? Tak

Du fortalte ikke om det er tv eller en skærm eller en LCD-skærm? Dette er din outputenhed, hvad er videokilde? Var dette problem dukkede op nu kun og var det system, der arbejder ok før? Hvis du fjerner indgangssignalet ikke disse Linse stadig vist?

Som Raza påpegede, har du ikke angive, hvilken type skærmen eller signal. Jeg kan gætte, at det er et ikke-HD CRT TV, men det kan ikke være sikker på, fra din ufuldstændig beskrivelse. Hvis mit gæt er korrekt, at årsagen er sandsynligvis lysnetsummen ind i videokanal. Den lodrette frekvens fjernsynet er omtrent lig med netfrekvensen (50 eller 60 Hz, afhængigt af området). Hvis interferens på netfrekvensen ind i videosignalet, vil det fremstå som vandrette brum barer. Og da de to frekvenser (net og lodret udbøjning) er næsten det samme, vil de hum barer bevæge sig langsomt op eller ned. De hvide vandrette linier er vertikale tilbageløb linier. Når TV fungerer normalt, er de spore linjerne udstanses, men visse mangler kan få dem til at dukke op. Er skærmen lysere end normalt?

Ja, de spore streger i billedet, hvis Afblænding kredsløbet ikke fungerer, eller kontrasten er hævet til maksimum. Hvis det er AC Hum (50 0r 60 Hz.) Og derefter udskifte netfilter kondensator i strømforsyningen, vil dette problem blive løst.

Dette er et analogt signal på et LCD-TV. I første omgang menes være nettet ... men vi har skiftet til magten kilden (video cam) for at bruge batteri (eksternt batteri). De linier der stadig er.

Dette er din ekstern strømkilde. Der er en intern strømforsyning og filter kondensatorer på, der synes at være defekt. De skal ændres. En anden mulighed er signalvejen eller dit system (meget lavt mulighed), som er i bedring AC brum.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back