RS-232 Kompatibel Buffer / Driver ?!?!? Enhver?

R

ramtinraji

Guest
Hej venner, jeg er et nyt medlem, og håber på at være en god og finde gode venner. Jeg skulle bruge 74241 IC som et Octal Buffer til tri-state en RS-232 forbindelse, indtil jeg fandt denne IC er TTL-kompatible! Kender du noget andet valg? Hvis jeg ikke kan finde en anden "RS-232 KOMPATIBEL buffer", ville jeg nødt til at konvertere mit sender RS-232 data til TTL, og derefter igennem 74241 buffer og konvertere tilbage til RS-232 og endelig forbindelse til modtageren!! : Cry: Jeg ønsker at gøre dette:? AVR ====> [Buffer ??]====> PC [color = hvid ]................. .......[/color] | [color = hvid ]........................[/color] | [color = hvid ].............[/farve] Styreledning

Takket qaseemali, men ikke hvad løse mit problem! Hvis man ser nøje til diagrammet jeg har tegnet, vil du finde! Hvis jeg ikke kunne finde nogen, jeg er nødt til at bruge max232 at konvertere, at RS-232 signal til TTL, passere gennem Buffer [74241] og igen konvertere tilbage til RS232! Det betyder 3 ICs i stedet for én! Jeg skal finde noget! alligevel Endnu engang tak for dit svar, held og lykke, Ramtin

Kære Ian, Tak for din dyrebare oplysninger. Det ser nyttigt, og jeg håber, at det ville løse mit problem. Hvis det er tilfældet, ville jeg lade dig vide. Min meget venlig hilsen fra det gamle Persien, Ramtin

du kan bruge MAX232 for sammenknytning mellem AVR mikro-og RS232-linjen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back