RTL Encounter VS Design Compiler

M

mark_yeh

Guest
Det AE fra Cadence fortalte mig, at det design, syntetiseret af deres syntese værktøj RTL Encounter (RC) er meget mindre end ved DC (2004,06), og sparer meget køre tid.men jeg er ikke sikker.har nogen her sammenligne de to værktøjer med dit eget design?

hej, hvad er RTL komme?get2chip eller buildgates?nogen sagde get2chip er god, men jeg tror dc er stadig får mest støtte fra sælgeren.

z81203 skrev:

hej, hvad er RTL komme?
get2chip eller buildgates?
nogen sagde get2chip er god, men jeg tror dc er stadig får mest støtte fra sælgeren.

det er sandt, den samme sag som synplify vs FPGA compiler, men, at dc er den industrielle standard nu, det er det eneste problem at erstatte det med andre ASIC syntese værktøjer.

Jeg tror RTL Compiler er meget kraftfuld.Det omfatter også den fysiske Complier's funktion Synopsys.
Men det er meget dyrt.Sikkert, DC er det velkendt redskab for de fleste designer.

Synopsys er udført i syntese tech i EDA-industrien, jeg tror, DC er bedre end ...

mark_yeh skrev:

Det AE fra Cadence fortalte mig, at det design, syntetiseret af deres syntese værktøj RTL Encounter (RC) er meget mindre end ved DC (2004,06), og sparer meget køre tid.
men jeg er ikke sikker.
har nogen her sammenligne de to værktøjer med dit eget design?

SORRY ~ You Say RTL Encounter (RC), kan du fortælle mig den "RC" ER CADENCE
Designværktøjer for Oversætter??
REPUDETLY DC YDERLIGERE SÅ CADENCE'S COMPILER ....

det bør være RTL Compiler (som integerated i SOC støder produkt).

RC har nogle gode indslag, men det er stadig ung og har brug for noget tid at blive valideret.

DC / MC / PC er stadig den første udvælgelse.

Resultaterne fra SNUG er også forvirrende, er det ikke let at gøre det klart, der er bedre, men det lader til at get2chip's produkt fungerer godt, i hvert fald ved jeg, at der er nogle ulemper med DC

Men med DW og data-sti optimering, DC kan behandle mere komplekse konstruktion og få det bedre
resultater end RC.
Men for ikke-præcise wire-load model, resultatet vil blive værre efter sted.
DC PC Astro er mest magtfulde flow.
Således skal køre DC med nye konfiguration med gamle flow.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back