RX og TX antenne

T

techie

Guest
Der er to antenner på en trådløs LAN 802,11 kortet opererer på 2,4 GHz.TX og RX.Jeg spekulerer på, hvordan man kan sætte en ekstern antenne på kortet.Må jeg tage to kabler og fremsætte to bølgeledere.Pls hjælp.

I de fleste tilfælde en af disse anvendes til tx og både anvendes til rx, men en ad gangen.Dette er mangfoldighed modtagelse.Hvis man ser på PC-kortet i nærheden af antenner kan du se huller for et koaksialt stik.Hvis du gør dette er der for at køre tansmission linje til din nye antenne fra.Der burde være nogle puder ved udgangen af det spor, hvor en kondensator, der går til en af de andre antenner kan flyttes for at gå til koaksialt stik tracce.

Hvis der ikke er et sådant sæt af huller kan du klippe spor til hver eksisterende antenne og loddemetal koaksialkabler til dem, og køre denne til dit nye antenner.

Hvor meget dæmpning tror du, jeg vil stå over for, hvis jeg brugte en RPSMA stik med kabel i forhold til direkte sodering på puder.

Mener De, at det er en god idé at desolder det indre antennekabel ret off the PCB og loddemetal en 50ohm kabel-tv-der og tage den rigtige op til parabol antenne.

Dæmpningen af en sokkel, vil ikke være mere end 1 dB.Dæmpningen af dine koaksialkabler vil blive tocifrede dB ved den tid, du kommer til tag.Du bør overveje at flytte dit kort til tag og køre de digitale signaler ned på et kabel.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back