SÅDAN SKAL DU BRUGE 89C51 kodeks I 89V51RD2 ......

J

Jaywardhan

Guest
HI frnds, jeg har et projekt med Code FOR 89C51. PLEASE HJÆLP MIG HVORDAN KAN jeg bruge det til P89V51RD2 ...... PLEASE HELP ME THANKSIN ADVANCE

ja du ka .. Men omvendt er måske ikke muligt hele tiden .. Hvis du bruger specielle funktioner 89V51RD2 som SPI, PCA så er det ikke muligt at bruge kode med 89C51, men du kan direkte port koden od 89C51 til 89V51RD2, ingen grund til at ændre sig endnu header-fil, kan du bruge den samme hex fil som det er.

Samme kode skal køre, være opmærksom på, at V51 er en 3V-enheder, mens 89C51 er en 5V enhed Bob

[Quote = bobsanjose] Samme kode skal køre, være opmærksom på, at V51 er en 3V-enheder, mens 89C51 er en 5V enhed Bob [/quote] Ya P89V51RD2 er en 5V enhed. VDD (min): 4.5V VDD (max): (. FRM datablad) 5.5V

[Quote = Jaywardhan] først tak til alle, en kode jeg har lagt det på 89V51RD2, men dens ikke i orden ..... kan deres er noget problem med harware. når jeg strøm det op alene LCD backlite er glødende. plz gå gennem nedenstående link for detaljer ,,,,,, http://kitsnspares.com/admin/pdffiles/DC% 20Motor% 20Controller.pdf [/quote] Det betyder ikke, at din kode og tilslutninger er correct.Bcoz tilbage lyset er bare en LED.

kan du sende mig privat besked, så send ur kode jeg har P89V51RD2 med mig, vil jeg kontrollere, at koden og ll foreslå eventuelle ændringer, hvis kræve ..: idé:

hvis du har tilsluttet CKT diagram som i PDF link, du har given.Then lige tilføje eksterne pullup modstande til LCD datalinjer becoz den er sluttet til P0, der har åbent dræn o / p og kræver ekstern pullup når de bruges som o / p port

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back