Sådan afinstallere ns2 software?

T

tarakapraveen

Guest
Hej venner, jeg har installeret ns2 software i / usr/ns2 directory.I ønsker at afinstallere den pågældende software, hvad jeg skal gøre? Giv mig forslaget om at afinstallere Thanks in advance, Regards, Taraka

hvis ns2 er en rpm-pakke, kan du bruge kommandoen "rpm-e xxx (rpm navn)" til at fjerne det.

Nej det er ikke rpm pacakage.Then hvordan du installerer den ene.

så ville det være tar-filen. utar det ved at dobbeltklikke på det. derefter køre den untared filen fra terminalen.

ked Yaa installation jeg kender. jeg har brug for at gøre afinstallationen ved en fejl givet installere i forrige indlæg, hvordan du gør afinstallationen af andre pakker (bortset fra rpm pakker)

Hvis der var en 'make install' trin, så kan du prøve at 'make uninstall'. Hvis du har installeret det på anden måde, du er nødt til at se på, hvad installationsscriptet gjorde, og fjerne alle filer, den kopieres eller oprettet. Hvis du har installeret det hele til / usr/ns2 kan du bare gøre:
Code:
 rm-rf / usr/ns2

Respekteres medmennesker, har jeg installeret ns2 løbet cygwin på Vista operativsystem. Det giver fejlmeddelelse $ nam: intet visningsnavn og ingen $ DISPLAY environment variablen kan nogen guide mig hvordan man løse det. Jeg er ny til ns2 og dont know meget om linux miljøet enten så venlig at hjælpe mig .. tak i forventning. VK Maheshwari

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back