Sådan aktiveres puls numre i en telefon?

R

reubenn

Guest
Jeg ønsker at aktivere puls numre i et projekt, der bruger en fastnet telefon og en microcontroller.
1> skal jeg bruge en dedikeret IC?Eller vil en relay switch gøre?2>If i use pulse dialling technique, which relay should i use?

En reed relay?

3> Hvor mange linier faktisk er i en telefonlinje forbindelse?
Hvordan skal relæet være tilsluttet, så det kan kontrolleres af micocontroller?

4> Jeg fandt dette projekt på nettet:
http://ourworld.compuserve.com/homepages/Bill_Bowden/autocall.htm

Her, forfatteren har brugt et tørt reed relay.But ikke en telefonlinje har 4 ledninger internt?Hvordan er relæet tilsluttet?

1> Er det ikke det diode hele reed relay yde tilstrækkelig beskyttelse?
Hvis ikke, hvad skal de ekstra kredsløb involveret i over spænding beskyttelse?

2> Also, jeg ikke forstod modem-transformator del properly.How er det genererer en 300 Hz tone?Er pin 9 er et oscillerende output?
Jeg forsøgte at simulere, at en del af kredsløbet i Proteus (kredsløbet er i den vedhæftede zip, dont know, om kredsløbet er højre).Alt, hvad jeg fik var en steady jævnstrømsforsyning ved o / p af kredsløbet. (Venligst kredsløbet, hvis det er forkert).

3> Also, bør ikke et 300 Hz tone genereres hver gang de reed relay er aktiveret?
Det
er i serie med den telefonlinje, right? Hvordan er det, at kun efter antallet er opkaldte at 300 Hz tonen er genereret?Nogle aktivitet på pin 9 igen?
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav

reubenn wrote:

Jeg ønsker at aktivere puls numre i et projekt, der bruger en fastnet telefon og en microcontroller.

1> skal jeg bruge en dedikeret IC?
Eller vil en relay switch gøre?2> Hvis jeg bruge puls dialling teknik, som relæ skal jeg bruge?
En reed relay?3> Hvor mange linier faktisk er i en telefonlinje forbindelse?

Hvordan skal relæet være tilsluttet, så det kan kontrolleres af micocontroller?4> Jeg fandt dette projekt på nettet:

http://ourworld.compuserve.com/homepages/Bill_Bowden/autocall.htmHer, forfatteren har brugt et tørt reed relay.But ikke en telefonlinje har 4 ledninger internt?
Hvordan er relæet tilsluttet?

basic things regarding telephone operation.

De spørger meget
grundlæggende ting vedrørende telefon operation.Jeg er sikker på, at der er masser af tutorials på internettet.Fordi jeg lært disse ting som en ung skole dreng, jeg er ikke bekendt med de bedste i dag oplysninger.

300 Hz tonen er en ansøgning specifikke signal i nævnte Alarmanordning.Det
er tilsyneladende skabt af PIC software.

PS: Det diode er tilsluttet relæet tændspole.Hvordan skal det beskytte kontakt?

FVM wrote:

basic things regarding telephone operation.
De spørger meget
grundlæggende ting vedrørende telefon operation.
Jeg er sikker på, at der er masser af tutorials på internettet.
Fordi jeg lært disse ting som en ung skole dreng, jeg er ikke bekendt med de bedste i dag oplysninger.300 Hz tonen er en ansøgning specifikke signal i nævnte Alarmanordning.
Det er tilsyneladende skabt af PIC software.PS: Det diode er tilsluttet relæet tændspole.
Hvordan skal det beskytte kontakt?

Jeg har et par spørgsmål:
1> Skal jeg fandt ud af telefonlinje nuværende?Er det sikkert at gøre det?Nuværende i dette kan måles med et multimeter?
2> Hvordan kan jeg afgøre reed relay rating?
3> Er kontakt beskyttelse væsentlige?
Please hjælp mig med hensyn til denne tvivl

reubenn wrote:

Jeg har et par spørgsmål:

1> Skal jeg fandt ud af telefonlinje nuværende?
Er det sikkert at gøre det?
Nuværende i dette kan måles med et multimeter?

2> Hvordan kan jeg afgøre reed relay rating?

3> Er kontakt beskyttelse væsentlige?

Please hjælp mig med hensyn til denne tvivl

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back