J
John_li
Guest
Hej alle, kan alle lære mig trække spiraltråden i HFSS skridt for skridt? Tak, John
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jeg forsøger at følge din ordre .. men jeg får denne fejl .. Acis fejl: "Kunne ikke at feje objektet." Krop kunne ikke oprettes for en del Circle1 på grund af ugyldige parametre i denne del eller nogle af moderselskabets side / koordinatsystem Acis fejl: "Kunne ikke kalde api_sweep_with_options .. Acis Fejl 93009 - De spiralformede sweep resultater i en selv-krydsende krop krop kunne ikke skabt til dels på grund af ugyldige parametre til Helix drift. Jeg ved det ikke, men jeg læste anden tutorial, men ikke finde noget ...
Kære Lupin. Helix er en af de letteste at konstruere og har bred bandwidth.coming på dit spørgsmål om, hvad slags mønster har en helix har. helix er modelleret som en sløjfe med 'N' antallet af elementer i et array. således at mønsteret af en helix er cos function.i en Mathcad fil til at beregne de ligninger, der er nødvendige for at modellere en spiral, og har udstrålingsmønster også. lad mig vide, hvis du ønsker det. håber det hjælper. Best Regards Rotmanlens.Ved du hvad slags mønster en helisk antenne, hvis diameter er 10 cm har? En cos mønster? Delta mønster? På forhånd tak. Det er meget vigtigt for mig. Lupin