Sådan at tegne spiraltråden i HFSS?

J

John_li

Guest
Hej alle, kan alle lære mig trække spiraltråden i HFSS skridt for skridt? Tak, John

Hi Tegn en cirkel for eksempel i (x, y, z) = (radius, 0,0). Højreklik vælger se og vælge passer til alle. Marker cirklen og vælg derefter "trække helix" i øverste bjælke menu. Dette vil gøre en spiral med en radius med en centermasse i (x, y, z) = (0,0,0). Hvis dette er unappropriate kan du definere et nyt koordinatsystem. Du kan vælge mellem dx, dy og dz dette desides i hvilken retning helix vil gå. Håber det hjælper Hilsen

Ved du, hvad slags mønster en helisk antenne, hvis diameter er 10 cm har? En cos mønster? Delta mønster? På forhånd tak. Det er meget vigtigt for mig. Lupin

Helix antenner diskuteres jævnligt her .... (brug search) ... Kraus, "antenner" er et væld af oplysninger om denne (og andre) antenne typer

trække en linje eller en cirkel og derefter bruge helix kommando og nævner de forskellige parametre.

Kraus 'bog med titlen "Antenner til alle applikationer" er en populær og velkendt reference for antenne designere. Det skal være nemt for dig at finde det i boghandlere. Faktisk er Kraus opfinderen af ​​helix-type antenne.

Jeg forsøgte at gøre, hvad der er nødvendigt for at tegne en helix, men HFSS giver en fejl, såsom: Krop kunne ikke oprettes, for dels på grund af ugyldige parametre til cREATEhELİX drift. Jeg vil være glad, hvis du kan sige, hvad kan jeg gøre?

Jeg forsøger at følge din ordre .. men jeg får denne fejl .. Acis fejl: "Kunne ikke at feje objektet." Krop kunne ikke oprettes for en del Circle1 på grund af ugyldige parametre i denne del eller nogle af moderselskabets side / koordinatsystem Acis fejl: "Kunne ikke kalde api_sweep_with_options .. Acis Fejl 93009 - De spiralformede sweep resultater i en selv-krydsende krop krop kunne ikke skabt til dels på grund af ugyldige parametre til Helix drift. Jeg ved det ikke, men jeg læste anden tutorial, men ikke finde noget ...

Jeg havde det samme problem ... at trække min helix ....... ved hjælp af de nævnte trin kan ethvert organ hjælp i denne henseende? Takke Dem i forventning

Ved du hvad slags mønster en helisk antenne, hvis diameter er 10 cm har? En cos mønster? Delta mønster? På forhånd tak. Det er meget vigtigt for mig. Lupin
Kære Lupin. Helix er en af ​​de letteste at konstruere og har bred bandwidth.coming på dit spørgsmål om, hvad slags mønster har en helix har. helix er modelleret som en sløjfe med 'N' antallet af elementer i et array. således at mønsteret af en helix er cos function.i en Mathcad fil til at beregne de ligninger, der er nødvendige for at modellere en spiral, og har udstrålingsmønster også. lad mig vide, hvis du ønsker det. håber det hjælper. Best Regards Rotmanlens.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back