Sådan bruger en IC kommer i BGA pakke i en breadboard?

R

rixxy

Guest
Jeg bruger en en IC kommer i 48PIN BGA pakke, så jeg cannt lagt i en breadboard at teste det, så jeg har brug for en form for transportøren eller en stikdåse, der kan overføre denne ic og konvertere sin bøde stifter til større dem ..
please help
Tak

Citat:Jeg bruger en en IC kommer i 48PIN BGA pakke, så jeg cannt lagt i en breadboard at teste det, så jeg har brug for en form for transportøren eller en stikdåse, der kan overføre denne ic og konvertere sin bøde stifter til større dem ..

jetmarc,

Hvordan man lodde BGA til adapter PCB?Har du brug varm luft blæser, eller hvad?Naturligvis en loddekolbe ikke arbejde her.ASIC

Hej alle,

Er ethvert organ, der har detaljeret dokumentation om enheden modellering i PSpice?

Tak.
Roslyn

Citat:Hvordan man lodde BGA til adapter PCB?
Har du brug varm luft blæser, eller hvad?
Naturligvis en loddekolbe ikke arbejde her.

Citat:på 2002-04-27 23:57 skrev jetmarc:Du kan enten lodde det til særlig adapter PCB, som bringer de bolde til en standard, 2,54 mm gitter.
De koster omkring $ 50 per stykke og kan endda foretages af dig selv med et PCB design pakke.Eller du kan bruge en ZIF sokkel for BGA.
De koster omkring $ 500 pr stykke, og de passer kun en gruppe af enheder.
Hvis du for eksempel prøve 48-ball FLASH-chips, har du brug for en sokkel til Intel uBGA og en anden for AMD, plast BGA.Gode virksomheder er YAMAICHI og emulering TECHNOLOGIESjetmarc

Citat:tak for at hjælpe, men kan du fortælle mig et eksempel på disse specielle adaptere du fortalte mig?

Der er kun få sælgeren levere en adapter
at konvertere 1mm BGA til en PGA

Check ***. andonelect.com for Rollerball

og ***. advintcorp.com, fik jeg en gratis prøve
fra dem

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back