Sådan bruges Latex Menu?

B

BigBoss

Guest
Kære Gulson .. Sådan bruges Latex menuen, hvis den er blevet installeret? Thanks

Jeg tror, ​​du har brug for at vedlægge tegn med [TEX] tags. Keith

[TEX] \ displaystyle {IMFDR} _ {3} = \ frac {{a} _ {1} {V} _ {inIMF}} {{V} _ {Nout}} = \ sqrt [3] {\ frac { 4} {3} \ frac {{a} _ {13}} {{a} _ {3}} \ frac {1} {{V} _ {{Nout} ^ {2 }}}}={ \ venstre (\ frac {{IP} _ {3}} {{V} _ {Nin}} \ right)} ^ {2 / 3} [/tex] Ja .. det virker, tak

Det virker ikke for mig enten (XP / firefox), er intet tilføjet til teksten, når jeg trykker på symbolerne. Alex

Det virker for mig ... min computer: XP-SP3 / Google Chrome [TEX] E = mc ^ 2 [/tex]

Jeg har prøvet igen form, Firefox og chrom i PClinux, stadig ikke fungerer for mig. Jeg er at klikke på symbolerne og intet i ind i tekstområdet, har du bruge ikonerne på gjorde du skriver ovenstående ved hjælp af bogstaver fra tastaturet? Alex

Jeg bruger Firefox 4,01 & XP SP3 og Latex ikoner virker ikke for mig. Ligesom Alex, klik jeg og intet sker. Keith.

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Indlæg tilføjes 08:44 ---------- Forrige post var på 08:40 --- -------</span></span>
Virker ikke i Opera 11,11 enten.

[Tex] \ sum_ {n = 0} ^ \ infty [/tex] [tex] \ prod_ {n = 0} ^ \ infty [/tex] Ja virker fint nu i firefox / XP og Internet Explorer 7 / XP Alex

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back