Sådan bruges transformer i kredsløb maker

S

shreyas_patel21

Guest
Hej alle Jeg bruger kredsløb maker software til simulering. Er der nogen måde at simulere multitap transformer? Der er ingen komponent til flere tryk transformer. kan vi lave vores egen del af multitap transformer.? tak!

Jeg er ikke bekendt med kredsløbet maker men måske du lader transformer sekundære (eller primære) flyde. Hvis du ikke kan lide at jorde enhver node i den flydende del af kredsløbet, kan du tilføje en stor værdi modstand (siger 10MEG) fra en knude i den til jorden. Hvis dette ikke vil løse din fejl ... så jeg håber, at nogle andre vil hjælpe dig snart.

tak KerimF! det var graound problem. Er der nogen måde at simulere multitap transformer? Der er ingen komponent til flere tryk transformer. kan vi lave vores egen del af multitap transformer.? Tak

Selvfølgelig kan vi. Men jeg er ikke sikker på hvordan jeg kan hjælpe med 'kredsløb maker ". Redigeret: Det sker, at den første simulator jeg startede med ca 1 år siden er LTspice (nemt, professionelt og gratis :)). LTspice giver os mulighed for at bygge banen som en shematic så simulere det. Hvordan virker kredsløb maker arbejde? ... Måske er det samme i denne henseende.

ja jeg fandt det også fungerer på samme måde, men jeg dont vide, hvordan man kan gøre komponenter i den? Tak

hvordan kan du specificere dets karakteristika? gerne Lp (primær induktans) ... Np / Ns (drej ratio) ... K (gensidige induktans, som regel tæt på 1) ... osv.

hvordan kan du specificere dets karakteristika? gerne Lp (primær induktans) ... Np / Ns (drej ratio) ... K (gensidige induktans, som regel tæt på 1) ... etc
ved at dobbeltklikke på komponenten og sætte værdierne i dets egenskaber.

Undskyld jeg kan ikke gætte, hvilke egenskaber i transformeren kan du angive, da vi arbejder på to forskellige simulatorer.

tak! Jeg talte om egenskaber som primære: sekundære forhold

Er det muligt at tilføje 2 bredbånd på det skematiske og definere deres kobling koefficient (K)? Tilføjet: Jeg har hentet nu "CircuitMaker Bruger Manual.pdf" Jeg vil prøve at læse den. Men det synes det er et eksempel for dit spørgsmål. Jeg havde denne PDF ved seatching på Yahoo: "circuit maker" pdf og jeg fik: Integreret Skematisk Capture og Circuit Simulation www.wfu.edu / ... / CircuitMaker% 20User% 20Manual.pdf Kan ikke åbnet, det er bare en reference som givet af Yahoo.

tak! Her fandt jeg PDF men det er ikke muligt at tilføje 2 spoler i scheamtic som du foreslog. men jeg vil forsøge at skabe ny komponent som pr [url = "http://www.engr.usask.ca/classes/EE/221/lab/cm_usermanual.pdf"] brugermanualen [/URL]

Jeg kunne ikke downloade den PDF du har fundet ... måske er det vores server. Om de 3 spoler, var jeg ikke tyder på, men bare vise jer, at "circuit maker" har denne funktion. Held og lykke

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back