Sådan caculate input impedans af forskellen s-parameter?

T

thisisjack

Guest
Sådan caculate input impedans af forskellen s-parameter?

Differential s-parameter? Jeg har været der beskæftiger sig med forskellen impedans designs i mange år, og næsten alle mine designs indeholder forskellen signaler nu, og dette er et nyt udtryk for mig? Kunne du forklare? Du kan finde det, du har brug for i de polare mappe på filhåndtering. Spring

Jeg forsøger at bruge AD8343 @ http://products.analog.com/products/info.asp?product=ad8343 De nøjes med at give S-parameter og i databladet. indgangsimpedans @ 50 MHz er omkring 2,7 + 6.8i og output er 900-77i. Jeg forsøger at finde de forskellige input og output impedance@1.9 ~ 2,5 GHz, men jeg ved ikke, hvordan man gør det? Vil du hjælpe mig? På forhånd tak.

Differential s-parameter? Jeg har været der beskæftiger sig med forskellen impedans designs i mange år, og næsten alle mine designs indeholder forskellen signaler nu, og dette er et nyt udtryk for mig? Kunne du forklare? Du kan finde det, du har brug for i de polare mappe på filhåndtering.
I virkeligheden et mere præcist udtryk ville være "Mixed Mode S-parametre" Der er Ph.D-afhandling om og et par af IEEE artikler om det af David E. Bockelman. "The Theory, Måling og Programmer af Mode Specifikke Scattering Parametre med multipel Mode Formering", University of Florida, 1997 [size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 1. minutter: [/color] [/size] og Agilent har en VNA model med 4 porte til forskellen målinger for omkring 3 år nu.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back