Sådan Deaktiver UPS Auto turnoff?

T

TOMIN333

Guest
Hej alle, jeg har en WEP-dukke 500VA PC-ups, som jeg normalt bruges til min pc. Men ofte vil jeg den til at oplade min mobil med oplader, når netforsyningen er ikke tilgængelig. Men problemet er, når belastningen er meget lav, ups slukker automatisk efter et par sekunder (fra koldstart). Har du nogle ideer sothat jeg kan tilpasse dele til at arbejde det på ingen belastning. Giv mig nogle positive kommentarer Takket ..

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Indlæg tilføjes 16:19 ---------- Forrige post var kl 15:35 ----------</span></span>
Forklar mig bearbejdning af Ubelastet lukket i UPS. Kan jeg nappe dette system af kredsløb ændringer?

Men alle de kredsløb idé kan være forskellige (bruges i aktuelle sensing), så det er nødvendigt for at dit kredsløb

@ Thannara123, Tak for din kommentar. Men kan du venligst forklare en prøve kredsløb .. er det forbundet med store IC?

Et andet valg er, bare åbne den UPS (hvis garantien er udløbet), og tag 12V forsyning fra batteripolerne. Nu, skal du tilslutte den til en 5V regulator sige 7805 og slutte den produktion til en mobil ladestation, med korrekt polaritet. (Nogle flere ændringer i laderen kredsløb kan være nødvendig, siger, en modstand i serie ... nogen måde, jeg tror, ​​denne metode er bedre, så ingen grund til at tænde for UPS) Nogen måde, vente eksperter svar, fordi det er bare min mening.

se linket [url = http://sound.westhost.com/project40.htm] Load Sensing Automatisk Switch [/url]

For begynde der er fornuftigt at kigge indenfor UPS. På hovedskærm pladen kan skrives hvilken måde at afbryde forbandet "grøn mode". Så som gjorde på min Ippon 800, er det nødvendigt for at dette kan bide en resistor.

Kære Eksperter, jeg også havde brug for samme hjælp. I min Prolink UPS, vil det slukke efter 40 sek uden belastning. Selv med en normal pære selv det går til off. Jeg har gjort det før med en anden UPS. Hvad jeg har gjort, i kredsløbet, det tager en prøve fra out put & jeg ændre værdien af ​​denne modstand. Men i denne Prolink UPS, er der to prøver at tage fra sætte ud. Fra Live & Neutral terminaler. Så jeg gjort modstand værdiændringen men ingen gode. Disse modstand værdier er 2 M Ohm hver. Hvis du vil have jeg kan sende billedet også af printkortet. Pls hjælp mig til at deaktivere denne uden belastning cut-off.

Det måske en SMPS baseret UPS. Omskiftet strømforsyning ikke fungerer ordentligt uden et minimum belastning, fx problemer i sløjfe, inductor, osv. uden mindste belastning. Så kan UPS slukke sig selv at beskytte sig selv. Nalin74, ville nogle fotos hjælpe. Derefter kan det blive bedre forstået.

@ Nalin74, bedes du sende de billeder .. det vil hjælpe os til bedre at forstå de kredsløbselementer du nævnt.

Det måske en SMPS baseret UPS. Omskiftet strømforsyning ikke fungerer ordentligt uden et minimum belastning, fx problemer i sløjfe, inductor, osv. uden mindste belastning. Så kan UPS slukke sig selv at beskytte sig selv. Nalin74, ville nogle fotos hjælpe. Derefter kan det blive bedre forstået.
OK, sikker på at jeg vil få nogle billeder & post her. Men dette UPS ikke et Switch-mode. Det er en transformer type, men med to tilslutninger. Jeg har normalt set i T / F var der 3 forbindelser, og 2 for MOSFET'S & en til TAP (+) Batteri. Nogen måde bedre at se billederne.

@ Nalin74, bedes du sende de billeder .. det vil hjælpe os til bedre at forstå de kredsløbselementer har nævnt
Her er billederne.. I den ene har jeg viste sig sat-opkobling og fra det at få en prøve med to modstande. A & B Disse begge værdier er omkring 1,2 M ohm for en ud sat. Jeg har afbrudt den vej, og prøvede med forskellige værdier, men ingen af ​​dem kan ikke holde ud sat. Inden for 2 sek UPS slukker & RØD LED med BIP komme. Jeg tror, ​​det er det punkt, for ingen belastning prøveudtagning. Men der er en anden TAP fra sætte ud. Jeg har vist i de andre foto. Det er en Ferrite T / F & få en vis del af spændingen og gøre noget. se X-punkt. Jeg tror, ​​det er for overbelastning detektion måtte være. Fordi denne UPS har en funktion af både Normal & UPS modes overbelastningsbeskyttelse.

Hvorfor nogen ikke svare på dette? Men enhver, hvordan jeg kontaktede den lokale service-agent & løse problemet.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back