Sådan får du netlist for Hspice simulering fra kadence?

G

gaom9

Guest
Hej, jeg ønsker at få den netlist for Hspice analog simulering fra kadence komponist Schematics. Jeg ved, at jeg kan få det igennem, at: vælg hspices simulator og derefter valgte Netlist-»creat endelig. Men MOS transistor af tegningerne er fra prøven lib, de har ingen bulk-stik, så jeg kan ikke gøre det på den måde. Og så bruger jeg den måde at "Export - CDL i CIW", men når jeg valgte den slags af netlist til analog (analog eller digital), er det mislykkedes. Så vil jeg bruge de digitale netlist af det at lave en analog simulering af hspice, men det mislykkedes igen. Så jeg ønsker at kende vejen til at få netlist for hspice med transistoren fra prøve lib, og når jeg bruger dette netlist at lave en simulation, hvad skal jeg være opmærksom på? Dette kredsløb er ikke designet af mig. Banen blev færdig, før det kom til mig. Hvad jeg skal gøre, er at simulere det igennem Hspice. Tak! Med venlig hilsen!

bruge transistor fra analogLib brug ADE bruge hspiceD simulatoren interface ingen prøve OSS Simulation Enviromnet eksport CDS_Netlisting_mode = "Analog" i bash, før.

Selvfølgelig har det hspiceD indeni. Det er tæt på hspiceS og Spectre, når valgte Setup - Simulator / Directory / Host.

Hej, skal bare bruge den HspiceS i simulatoren mulighed, det er ok. Håber det hjælper!

Jeg har prøvet disse måder, men de alle mislykkedes. Jeg tror, det skyldes, at MOS anvendte transistorer er fra prøve lib. Men jeg ønsker at gøre en analog simulering.

Hvorfor tager du ikke vælge dit symbol fra analogLib? Så du kan pakke dit kredsløb er netlist for Hspice efter ovennævnte metode. Undskyld, jeg hazed.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back