Sådan får du overførslen af ​​PFD som funktion af input fasefejl

A

Alles Gute

Guest
Hi, alle som vist i figuren, er overførslen af ​​det klassiske tre tilstand PFD'en som en funktion af input fasefejl. Mit spørgsmål er hvordan at få denne kurve ved simulering? Jeg vil gerne vide det, fordi jeg ønsker at designe en ny PFD og jeg skal vist overførslen kurven.

Det er lidt tricky! Problemet er, at theinitial tilstand er meget vigtig. Jeg kender kun til at få enten positive eller negative fase domæner i en enkelt simulering. Hvis du ønsker at have en fase opløsning på 2 * pi/256 du nødt til at tage en frekvens forskel på 1/256. Fordi fasen frekvensdetektoren signal integreres ved hjælp af chargepump man behøver at integrere ouput puls. De har til at sample integration resultat lige før den stigende kant af den hurtigere frekvens. Det tager forskellen mellem to prøver i rækkefølge. Således i realiteten det samplede signal er et tidsdiskret signal med en fase opløsning af 2 * pi/256. Den første prøve for faseforskellen nul bør give et nul integreret. Hvis faseforskellen er større end 2 * pi, vil du se den typiske effekt af frekvens selektivitet. Reduktion af fase interval på grund af den minimale pulstid kunne også observeres.

feje input fase differece, måle forskellen i output afgift eller spænding, afhængigt af dit plot y-akse

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back