Sådan fjerne uvedkommende geometri kanter i FEKO?

R

Radjabov

Guest
Hej,

Jeg har en model, som jeg importeres til FEKO og har problemer med at generere en korrekt maske, fordi jeg har uvedkommende geometri kanter i modellen.Disse kanter er placeret på steder, hvor to ansigter skal tilsluttes.

Hvordan kan jeg fjerne disse usammenhængende kanter, den nemmeste måde?

Tak.

Hej,

hvis noderne ikke er for langt fra hinanden, kan du prøve at samle de noder.Dette vil forbinde knudepunkter inden for en vis tolerance.Ellers gå tilbage til geometri, union alle dele og remesh.Håber det hjælper.

Rgds,
E7K

Tak for det råd.Jeg prøvede det, men det lader til, at problemet ligger i selve modellen og ikke i masken.

Så jeg har brug for en måde at forbinde de to kanter på to ansigter, der er meget tæt på, men ikke er tilsluttet i modellen.Dette er grunden til, mesher skaber mange frie kanter på dette sted.

Hi Radjabov,

hvis du er i stand til at sende din model eller et simpelt eksempel geomentry fil beskriver dit problem, vi kan være i stand til at hjælpe dig med at gøre det.

Hilsen,
E7K

Radjabov skrev:

Tak for det råd.
Jeg prøvede det, men det lader til, at problemet ligger i selve modellen og ikke i masken.Så jeg har brug for en måde at forbinde de to kanter på to ansigter, der er meget tæt på, men ikke er tilsluttet i modellen.
Dette er grunden til, mesher skaber mange frie kanter på dette sted.

Hej,

sømmen mulighed er i version 5.4, right?

Jeg er stadig på 5,3, men OK, det næste vil komme i fremtiden.

Jeg er ikke i stand til at overføre modellen i sin helhed, men jeg sender bare en del, hvor problemet findes.

Hilsen
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil

Stitch var tilføjet en smule efter den indledende 5,3 kom ud.En opdatering blev stillet til rådighed på FEKO hjemmeside, hvor medlemmerne kan hente den.Det er CADFEKO version 3.0.6

MVR er rigtigt.Stitch værker.Attached parasolid så du kan re-import til cadfeko.

E7K
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back