Sådan gør du et hjørne analyse over parameter analyse?

J

Julian18

Guest
Hej, der: Jeg forsøger at køre Corner analyse over parameter analyse som denne loadPcf ("xxxxx.pcf") parameterAnalysis ("id" værdier "(90u 100U 110u)?) CornerRun () cornerMeas (), men resultaterne har ingen parameter resultat . eneste hjørne simulering resultat. Sådan gør du et hjørne analyse over parameter analyse? Thanks

Dette virvar vil ikke fungere. Hvis u interesseret i hjørnet som udgange u kan tilføje "id"-variabel i "xxx.pcf" og "xxx.dcf" og gøre rent hjørne simulering. En anden måde er at gøre alle (hjørne og parametrisk simulation) gennem løkken udsagn, simple "run ()" pr en løkke. Men på denne måde requeres nogle programmering.

Hej DenisMark kan u vise mig nogle færdigheder script? Jeg tror, jeg har gjort noget dumt som vist nedenfor foreach (enhed "(" TT "" ss "" FF ") foreach (element" ("Typ" "min" "max") modelFile ('("/ xx / xx / 1.scs "sprintf (nul"% s "-enhed))" ("/ xx/xx/2.scs" sprintf (nul "% s" element))) paramAnalysis ("id"? værdier '(90u 100U 110u) paramAnalysis ("VD"? værdier '(1.62u 1.8u))) paramRun ())), som ikke virker, synes at foreach erklæring ikke kan indlejres, og sprintf kan ikke give modellen indgive en højre del definition. så kan du uploade nogle testet script til at gøre alt det arbejde? Det er sådan en kedelig arbejde for manuelt at nedskrive flere hundrede hjørner sætning i en PCF fil. Thanks

U har fejl, rette som dette: modelFile (liste ("/ xx/xx/1.scs" sprintf (nul "% s" enhed) liste ("/ xx/xx/2.scs" sprintf (nul "% s" element))) Param analyse u kan skifte til at bruge "for" udsagn i samme maner. "Det er sådan en kedelig arbejde for manuelt at nedskrive flere hundrede hjørner udsagn i en PCF fil" jeg er helt enig. Der er en idé at skrive wrap OCEAN kode og bruge det til alle. Efter en ændring af ADE-genereret OCEAN script man kan bruge dette wrap script. Jeg har gjort sådan script, som nævnt omkring to år siden. På dette tidspunkt lærte jeg SKILL programmering. Men jeg stadig går at genskabe denne pakke script, fordi det er ufuldkommen. Hovedtanken anvender eksterne filer med brugerdefinerede format til proces-og hjørne beskrivelse. Så u kan have en række hjørne variabler, hvordan u kan lide uden at ændre wrap script.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back