Sådan grænseflade Zigbee / xbee moduler med Atmel 8051 controllere?

R

rizwanspirit

Guest
Hej du fortælle mig, at kan vi interfac xbee modul eller ZigBee transciever ICS med Atmel 8051 serien controllere enhver form for materiale wellcomed.

[Quote = rizwanspirit] Hej du fortælle mig, at kan vi interfac xbee modul eller ZigBee transciever ICS med Atmel 8051 serien controllere enhver form for materiale wellcomed. [/Quote] bør du læse databladet af modulet i spørgsmål eller skrive databladet her, så andre kan hjælpe dig. Du skal også angive, hvilke 8051 micro controller du bruger.

Hej, Ya .. Du kan interface Zigbee moduler med 8051 serien IC'er. bare u behøver at vide er detaljerne i den data output type ur Zigbee-interface IC hilsen, Vikeee ..

[Quote = rizwanspirit] Hej du fortælle mig, at vi kan interfac xbee modul eller ZigBee transciever ICS med Atmel 8051 serien controllere enhver form for materiale wellcomed. [/Quote] drive dig til 8051 med 3V tilslut derefter din RX Xbee til TX af 8051 og også på modtageren ... så kan du sende data direkte

Tak brødre Et andet spørgsmål, som er lettere at bruge, ZigBee ICs eller Xbee modul?

Køb nogle moduler fra MESHNETICS de er meget nemme at bruge og kan hægtes til 8051 med lethed

[Quote = rizwanspirit] Tak brødre Et andet spørgsmål, som er lettere at bruge, ZigBee ICs eller Xbee modul [/quote] selvfølgelig xbee årsagen sin et modul?. hvis du bruger og IC, skal du gå dybere på ZigBee ..... xbee bruger ZigBee .. hvor xbee er et komplet modul, der kan bruge direkte linje i kommunikationen

[Quote = D_A_V_E] Køb nogle moduler fra MESHNETICS de er meget nemme at bruge og kan hægtes til 8051 med lethed [/quote] Brother Jeg ønsker at vide, at MESHNETICS moduler er fra Atmel [ / b]?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back