J
joe2moon
Guest
Når Verilog / VHDL design (e) er syntetiseret i gate-niveau Netlist, hvordan du importere Netlist i ECS skematisk miljøet?
Fordi jeg gør det digitalt design, og jeg bruger ECS skematiske til at gøre det modul samtrafik.For at integrere hele designet i den samme database, jeg håber at oversætte den gate-niveau Netlist i ECS-format.
Nogen kan hjælpe mig?
-------------------------------------------------- -----------------
Jeg kender $ ynopsys 33a (1998,02 version) har evnen til at skrive Verilog gate-niveau Netlist i ECS skematiske (r).
Men hvordan du gør dette i senere versioner, som 2000,05, 2001,08 og 2002,05.
-------------------------------------------------- ----------------
For V! EwDraw.
P0werView/W0rkView kan læse-i Edif skematisk, og de fleste logik synthesizer (e) er i stand til at eksportere dette format.Så der er mindre problem.
Men for ECS, jeg har kontrolleret den aktuelle version 5.11, det stadig ikke har denne funktion.
Fordi jeg gør det digitalt design, og jeg bruger ECS skematiske til at gøre det modul samtrafik.For at integrere hele designet i den samme database, jeg håber at oversætte den gate-niveau Netlist i ECS-format.
Nogen kan hjælpe mig?
-------------------------------------------------- -----------------
Jeg kender $ ynopsys 33a (1998,02 version) har evnen til at skrive Verilog gate-niveau Netlist i ECS skematiske (r).
Men hvordan du gør dette i senere versioner, som 2000,05, 2001,08 og 2002,05.
-------------------------------------------------- ----------------
For V! EwDraw.
P0werView/W0rkView kan læse-i Edif skematisk, og de fleste logik synthesizer (e) er i stand til at eksportere dette format.Så der er mindre problem.
Men for ECS, jeg har kontrolleret den aktuelle version 5.11, det stadig ikke har denne funktion.