Sådan installeres LDV4.1 på Linux 7,3 eller Linux9.0?

W

willyboy19

Guest
Hej, cd'en indeholder to WinRAR typen filer i E: \ ldv4.1 bibliotek: Base_LDV41_lnx86_1of1.tar ISR200304081120_LDV41_lnx86_1of1.tar Kan nogen hjælpe mig hvordan man pakke eller untar disse to filer? Jeg hørte de skal pakkes ud eller udpakket i / fælles og / linux mapper, right? Men skal jeg lyne / untar dem under Linux eller Windows OS? Please help!

Sæt disse to filer til en mappe for eksempel ~ / temp / Efter den cd ~ / temp tar XVf Base_LDV41_lnx86_1of1.tar tar XVf ISR200304081120_LDV41_lnx86_1of1.tar cd ISR.../CDROM1. / Setup.sh og folow vejledningen. Efter flere minutter Programmet vil bede dig basisprodukt vej. Skriv ~ / temp/Base_LDV41.../CDROM1 Held og lykke!

Du kan untar i Windows først og derefter kopiere den udpakket fil til linux.

Hej Mas_serg, tak for hjælpen, men skulle jeg udføre de trin, du nævnte som root bruger eller bare som almindelig bruger i Linux? Gør det nogen forskel? Willy

Hej, willyboy19 jeg foreslå dig som root for at installere softwaren. Derefter kan du indstille en normal bruger at bruge det. BTW, glem ikke at fastsætte miljøer.

Jeg kan huske c @ dence ikke foreslå at installere værktøjer til af root. det ville skabe en anden bruger til at installere.

ikke installerer som root installere som normal bruger ellers skabe tilladelse problem UE

du må hellere installere det på RH7.3 (7,2). Ikke installere det på RH9.0 (der er nogle problemer). For det første kan du installere "ISR" tjære, og derefter installere "Base" packeg.

Hej willyboy19. Selvfølgelig kan du installere kadence under enhver bruger. Men for sikkerhedsproblem Jeg foreslår at oprette særlig konto for alle kadence produkter, for eksempel "cdsmgr". Installation under Roden er farlig - ingen ved hvad der er inde i din pakke. Bare glem ikke at tillade brugeren at skrive og læse alle brugere mapper efter installationen. Held og lykke!

hvorfor u installere "ISR" tjære, ikke "Base"? Jeg tror, ​​at rigtige måde er at installere Base først, og derefter vælge "update" i hovedmenuen.

Jeg skal blot installere softwaren som root bruger, og køre det som en fælles bruger, synes ikke noget problem. : D, måske bedre følge kadence instruktion. bare køre installationen i ISR ​​mappen, vil det propmt dig for basismappen, og finially du installerer den nyeste version du fik. dette er den anbefaler installere vejen ved kadence dok.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back