Sådan konfigureres LEM LA 55-P, som en regulator eller sensor?

W

wqrox

Guest
Hey gutter, jeg har brug for noget hjælp på den aktuelle transducer LA 55-P. Jeg har været at finde eksempler på det på nettet, men der var ingen hjælp overhovedet. Jeg har bare brug for at vide, hvordan man konfigurerer det som en regulator eller sensor. Haster. Thanks.

Dette er en Hall effekt aktuelle sensor. produktdatablad findes her http://www.lem.com/docs/products/la% 2055-p.pdf du giver det med + / - 15V, og du læse om den forstand wire en forholdsmæssig strøm. at de nuværende bør være rettet mod en modstande ("byrde" modstand) af ohmage værdi i databladet. spændingen udvikles på tværs af modstand (nuværende * modstand) er proportional spænding, som du kan bruge i dit kredsløb let. den sekundære strøm, eller fornuft strøm, har en skalering givet i databladet. Hvis den primære sanser 50 ampere peak, din sekundære sans nuværende er så 50/1000 = 0.005Amps højdepunkt. når der rettes til en 100 ohm modstand (af tilstrækkelig watt rating) spændingen er 0,005 * 100 = 0.5V. Mr.Cool

Men med hensyn til den aktuelle retning, hvordan u indstille den aktuelle retning som hvad u wan? og som en regulator, hvordan u gå om tilslutning af det? Undskyld, jeg er ny til elektronik.

HI Jeg bruger den LEM LA 55-P for nuværende sensing dets omdannelse ration er 1:1000 Jeg tror, det betyder 1 (2ry): 1000 (1ry) som 1ry nominelle strøm er 50A og 2ry nominelle strøm er 50mA jeg bruger det nu til måling af strøm i størrelsesordenen 2A, hvis jeg bruger en 68 ohm modstand, så jeg får 0.136V på RM. den nuværende er jeg måler er lav for et laboratorium maskine, senere vil jeg vende til det industrielle én. Så for at Hvordan øge spændingen 0.136V, så jeg kan få et godt udvalg? Jeg tænker på at øge antallet af drejninger af 1ry tråden! ? Er det sandt??? Med venlig hilsen

Du kan ikke internt soemthing ændringer for at øge M Output værdi. Desuden er byrden modstande begrænset af datablad specs (60 ... 100Ohm). Du er nødt til eksterne kredsløb til at øge dit signal (med tilstrækkelig gevinst). Men dette vil helt sikkert resultere i yderligere offset / ikke-linearitet i dit kredsløb. Den Hall effekt føler komponent kan allerede har fejl på 2% overvejer temperatur afdrift og byrde modstand ændrer sig over temp.

Tak for dit svar, men jeg mener ikke at ændre noget internt! Jeg mener, at i stedet for bare passerer 1ry wiren inde i hallen af sensoren, kan jeg lave løkker på kernen. Med andre ord, jeg ønsker at gøre drejninger af 1ry ledning på den øverste del af det LEM 55-p strømtransduceren. Er det også forkert? thnx

Ideen er rigtig god, men jeg synes, det er unfrotuntely ikke possibleto gøre flere loops af tråd, som du helt sikkert vil forstyrre det magnetiske felt forårsager forskydninger. Hall effekt komponenter er designet til en enkelt ledning går gennem primær hul (du kan se mærke til en enkelt ledning i databladet bemærkninger). PS. Flere sløjfer af tråd kan også forstyrre isolering evner enhed, men jeg er ikke 100% sikker. For mig output amplfication synes at være den eneste vej. Eller du kan bruge bruge noget som HCPL-7510 eller 7800 osv. De er isoleret forstærkere med igennem en yderligere gevinst. Så signalet er klar til at blive fodret med UC. Skål

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back