Sådan måler GND støj på printet?

X

xinxin

Guest
Hvordan skal man måle GND støj på printet?
Jeg har en bestyrelse af GSM-telefon.udførelsen af fase fejl er meget dårlig.Jeg ønsker at kontrollere cleanlily af GND, så meausre støjen på GND med Spectrum Analyzer, Ir er rigtigt?andre problemer at gøre fase fejl skidt?

Hvordan har du måle støjen?
Er du forbinder sonden og GND henvisning både til bestyrelsen?

Jeg foreslår, at tage et signal fra "Jorden == Chassis" og bruge det som begrundelse reference.Du kan tilslutte denne til jorden af bestyrelsen og derefter sonde på jorden af bestyrelsen.Jeg er ikke så sikker på dette, men jeg bruger det til tider.Fase støj:
Kontroller strømforsyningen pin.Filter det.Dette burde løse 80% af dine problemer.

Jeg tror, at hvis du vil bruge et spektrum analysator, skal du oprette en sonde whit sløjfe, men du kan finde en radate emission.
hvis du har jeg synes, det er bedre at bruge en aktiv sonde.
Othervise du skal have en oscillope du skal have matematiske funztion som FFT eller magt pectral tæthed, så du kan finde, hvis falske frekvens er i jordplan.
Farvel
G.

Den fase fejl er målt med CMU200 som simulerer GSM Base.Jeg tror, det dårlige fase fejlen er relateret til GND eller Power Cleanity, så med spektrum analysator, jeg ville gerne finde nogle støj spektrum føjes til GND eller magt.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back