Sådan model KT / C støj, mens du gør kredsløb analyse?

G

GDF

Guest
Hvis jeg har en tændt-cap som fig.1, Må jeg bruge fig.2 at modellere KT / C støj, når jeg gør mit kredsløb analyse?

KT / C er den totale RMS støj og ikke støj spektral tæthed, hvilket er, hvad nummeret i din kreds vil vise. Nemmeste måde at krydstjekke er enheder. KT / C har enheder i V og NSD har enheder af V / sqrt (Hz). Hvis det var en simpel RC-lavpasfilter, så vil din NSD ville være 4KTR, og på at integrere du får rms støj KT / C. For et koblet cap kredsløb, kan du erstatte R med 1 / (2 * pi * f * C).

[Quote = lavitaebelle] KT / C er den totale RMS støj og ikke støj spektral tæthed, hvilket er, hvad nummeret i din kreds vil vise. Nemmeste måde at krydstjekke er enheder. KT / C har enheder i V og NSD har enheder af V / sqrt (Hz). Hvis det var en simpel RC-lavpasfilter, så vil din NSD ville være 4KTR, og på at integrere du får rms støj KT / C. For et koblet cap kredsløb, kan du erstatte R med 1 / (2 * pi * f * C). [/Quote] Hvis jeg gør analysen af mit kredsløb, som konkluderer flere SC kredsløb, vil jeg gerne se det, der genererer mere støj. Jeg ønsker at forenkle mit kredsløb først, så jeg nødt til at modellere KT / C nosie af Simple spænding kilde. Jeg vil gerne sikre den måde, jeg gør, er rimeligt og praktisk brug. Tak,

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back