Sådan opsætter fælles mode feedback?

D

desperado1

Guest
I en differentieret operationelle forstærker, har du to terminaler, det positive, Vp, og den negative en, Vn.Derfor har du en differentieret signal Vd = Vp-Vn, og en fælles mode signal, MVC = (Vp Vn) / 2.
Jeg har læst, at han forstærker fungerer ordentligt, hvis den fælles mode spændingen er indstillet korrekt ved en fælles mode feedback-sløjfe.Hvis den fælles mode DC spænding ikke er indstillet korrekt, forstærkeren mættede fedtsyrer til skinnerne (enten VDD, enten VSS), og det ikke er i stand til at forstærkeren forskellen AC-signal.
Mit spørgsmål er, hvordan vi fastsætter fælles mode feeback loop i en differential forstærker?

skal du indstille spændingen til det punkt, der kan gøre dit kredsløb fungerer normalt.

lwjbh skrev:

skal du indstille spændingen til det punkt, der kan gøre dit kredsløb fungerer normalt.

Dette kan være nyttigt, men en smule avanceret: http://www.circuitdesign.info/blog/2008/10/a-compact-common-mode-feedback-loop-using-a-pmos-triode-device-for- CMFB /

Hvis du har brug for hjælp, skal du blot sende en kommentar der.

blot taler, skal du oprette en output CM spænding detektor.de fundne resultater CM spænding skal så gå til en "sammenligning", fordi du ønsker at vide "er det temmelig tæt på den ønskede CM spænding eller ej."Derefter skal du lave en negativ feedback, så når produktionen CM spændingen er ændret, er der en mekanisme til at bringe CM spænding tilbage til, hvad det er suppoed at være.

også, når det kommer til CMFB, du er bekymret over den output common mode spænding, ikke input common mode spænding.hvor der er en ubestemt dræn spænding er, hvor du har brug for feedback, så at vinde kontrol.måske du forstår dette korrekt, men kun fra din formulering, det syntes jeg du havde en misforståelse.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back