søger hjælp til nogle grundlæggende kredsløb

M

mike134

Guest
Hey gutter Jeg er lige begyndt at lære at bygge kredsløb, der ikke steger sig selv og bare vil have nogen til at fortælle mig, ja, der skal arbejde eller smack mig og sige u idiot. alligevel er der noget galt med opladning en USB-enhed med et 9 volt batteri, og noget som en 7805 spænding stabilisator. undergang jeg kan se på dette er, tror jeg ikke det være meget effektiv. den anden er virkelig nemt har jeg brug for noget mellem en 12 volt strømkilde og en 12 volt ventilator. tak for enhver hjælp Mike

Svaret på det første spørgsmål er nej, det er OK, men du er nødt til at være forsigtig, da nogle enheder kan blive beskadiget, hvis USB er for meget strøm. han andet svar er nej, kan du tilslutte den direkte uden problemer.

ked af at jeg også glemte at tilføje i den første var ville jeg tilføje en LED på lys og et skift betyder det noget. og også er der noget andet, jeg bør omfatte i opladeren ciruit

Et beslægtet spørgsmål. Jeg har for nylig købt en Euro Style stik oplader (USB) til en ven i Madrid. Jeg indskrev den (den er universel, at input AC) og dens losset produktion var 11 eller 12VDC. Har USB-standard tillade det? hvis ja, hvor meget er for meget for en USB-enhed. Min ven var genopladning sin mobiltelefon med sin bærbare computer, vil dette blive lettere. Thanks

Dette er en slags normalt da de fleste af disse billige apparater regulere spændingen kun hvis der er en belastning forbundet til det. Den bedste måde at teste disse enheder er at tilslutte en lille 6V lampe til det og så se se spændingen over lampen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back