søger midi board designer - firmware og pcb

J

jemtone

Guest
Jeg glæder mig til at begynde et forhold med en kvalificeret kode, kriger, der ville være interesseret i at designe en MIDI I / O-PCB, der sender MIDI-informationer via USB til computeren. Koden er alle GNU helt til rådighed for at tage. Jeg er interesseret i et udvides I / O-design, hvilket betyder, at vi får mindre i / o bord og usb til at arbejde, og derefter bygge en udvidelse knudepunkt for I / O-vækst efter behov. Midi - hvis du ikke er bekendt med midi end du reagerer ikke. Den person, der vil gøre dette job skal vide om midi og har erfaring med det formål og funktion. tak

Du mener at blive, at du vil få nogen til at arbejde for dig gratis, og derefter få ham til at frigive hans firmware gratis så godt? Desuden påtager den person, er enig - vil du gøre den hardware interface? Besvare disse, og jeg ville være villig. Du er nødt til at spørge mig MIDI spørgsmål om - hardware interface hovedsagelig, så du jeg sikker på at jeg ved noget om det.

Intet i denne verden er gratis. Jeg er interesseret i at arbejde ud af en aftale med den gode person, der er så tilbøjelige til at tage dette job på. Alle MIDI-informationer er let at opnå. Så hvis du kan designe hardware, og eller firmware, og du er fortrolig med midi og koden, ville jeg være interestee i at drøfte yderligere

Jeg er ikke interesseret i penge, men i det endelige produkt. Jeg kan gøre både diagrammer og firmware, men jeg har brug for en anden til at teste hardwaren. Mit setup vil bruge PIC18F2550, og har ICSP og USB-forbindelser, så det ville være helt uden problemer. Ved hjælp af mit design vil du være i stand til at forbinde din synthesizer MIDI-port til en PC USB-port. Er du interesseret? [Size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 2 minutter: [/color] [/size] (? Af den måde .. det ser ud fra dit indlæg som om du allerede har noget software klar Er det så?)

Ja, det kan jeg teste hardware, og debug-system, samt opbygge printkort og medvirke til at sikre, at designet er funktionelt, og er sammenlignelig med kvaliteten af hvad der er tilgængeligt i øjeblikket. Når du siger tilslutning til PC, mener du helst computer, Mac eller pc, som i klasse kompatibel plug n play detektion som MIDI-enhed? Dette ville være tilrådeligt. Jeg tror, vi har brug for at flytte denne samtale nu til e-mail. bedes rettet til e-mail .... Jeg sender dig privat besked tak

Du er korrekte. Selvfølgelig software siden vil bruge (kræve) MIDI klasse kompatible drivere. For eksempel kommer Windows XP klar med MIDI-USB-drivere. Skrivning tilpassede MIDI-drivere vil være for smertefuldt.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back