S

F

foxbond

Guest
Jeg har sådan en ordning
Hvor X-forbindelse til en UC.Det eneste jeg ved er VCC 20PIN, 10PIN GND
Vær også på en timer tidsplan, og hvordan du tilslutter din ISP er X

foxbond skrev:

.... Jeg er en sådan ordning [zał.1 ]....

Samt bilag ikke:)
Jeg sad på nettet, men jeg tilføje
Citat:

Hmmm.
Jeg tror, at du har en simpel x 230V krog i

Velkommen!
Dette diagram siger intet om, hvordan dette system.
Hvad man skal gøre dette layout?
Hilsen.Stefan GG6293398
Programmøren ikke programmere AT89C2051, programmere AT89S2051.

Det vil ikke.

Årsager:

a) Hvordan kan du tilslutte en 12v ...Tja ...Dokumentation siger "2.7V til 6V Operating Range."Mangler, er der børn i 7805, så du kan finansiere det hele pænt 12V.

b) Pin poprzypinane du 'tilfældigt', for eksempel, pin 20 og 19 fastgjort til jorden (disse stifter er P1.7 og VCC, henholdsvis ...)

c) den strøm, du har tilsluttet ...Nå, et sted mellem reset og RXD / TXD ...

For fremtiden - nøjagtig gentegning

-----

...ved nærmere undersøgelse ...

Det forekommer mig, at måske helt forkert przerysowałeś fra et array - 12 mod at være en smule nedenfor:)

I øvrigt er stifter af »omvendte« - pin 1 skal stå øverst i venstre side, pin 20 i det øverste højre ...men så er det forkert popodłączany system - som GND ikke passer ...

Eh ...

Hvad angår nummerering af benene er faktisk smutte: D
Gennemset Datablad processor, så jeg ved, hvordan du tilslutter strøm.
Beskrivelse af aktionen er i dette emne.

Det er sådan en internetudbyder programmør vil arbejde med denne prockiem?PS Om faktisk meget kaotisk skrevet, fordi jeg ikke har for meget tid og siv

Ok, det er, jeg forstår, at du ønsker at gøre en tyverialarm med forskellige sensorer og er noget mere end det er at være omstillingsbordet?

Forstår godt:) så snart jeg finde ud af, hvordan du opretter forbindelse til UC vil forsøge at vise programmet i Bascom;)

Efter min mening, at hvis du vil lære at bruge microcontrollere, starter med en boot-menu af AVR.Wygooglaj sæt ATMEGA16 Gotronik eksempel i begge versioner af systemet er ULN2803.

ULN2803:

"... Perfekt til tilslutning af lav spænding digital logik (TTL / CMOS / PMOS / NMOS) og wysokonapięciowo / natężeniowych udstyr: lamper, afbrydere, printhoveder ect"

På noget, som du kan lave en ordning, hvor de obsłużysz 'detektorer', som handles på den foregående post, og ved den måde ganske pænt, som det er programmeret.

Til at begynde med, at emnet er på ATmega8 og AT89C4051 er et mønster, og det er to radikalt forskellige systemer.Programmør STK200/300 (der sat et diagram) er designet, blandt andet,Det ATmega8 processor, men ikke helt egnet til AT89C4051.
Og så smuk, som den måde, ikke kan overtales til at lade programmør uden 74HC244.Tja, medmindre du har planer om at udveksle bundkortet på pc'en.foxbond skrev:

.... Jeg gerne slutte den til en UC ?....

Jeg var ikke længe, men tyven
Kigge efter "ATMEGA16 Gotronik"
Takke jer alle for jeres hjælp - om at lukke

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back