s11 antenne ved hjælp af CST, ikke?

A

abuantenna

Guest
Hej,

Jeg prøvede at re-producere resultater for en offentliggjort slot antenne hjælp MW CST.Den reults for S11 er meget langt fra, hvad der er i papiret.
De gjorde det ved hjælp af HFSS.Jeg troede, det vil være muligt ved hjælp af CST også.
Kunne nogen forsøger at bruge CST eller HFSS du?

Hilsen
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil

Hej,

er du sikker på dine mål er korrekte?underlaget ser meget tyk

Også, at reproducere de resultater, du kan være nødvendigt at modellere formen af foder.

håber dette vil hjælpe,
Adel

Ja, jeg er enig.Men dette er netop, hvad de er nævnt.Det er 400 um.

For feeder: Jeg tror, det burde ikke være noget problem.Jeg tjekkede indgangsimpedans og det er omkring 50 Ohm, som de skrev i avisen.
Så skal det være ok.

Kan være det er effekten af linsen?Jeg har ingen objektiv i mit design, og de har det der som jeg kan forstå.Lagt efter 42 minutter:Det ser ud til problemet i havnen dimensioner.

Jeg tjekkede form af e-feltet, og det ser ikke rart.Jeg forsøgte at følge CST Guidlines men de er ikke arbejder med disse dimensioner.

Enhver hjælp til god dimensioner?
Ugrundede CPW med 20 um signal linje og 24 um hul.Lagt efter 36 minutter:Jeg løste problemet.Det lader til, at jeg er nødt til at vælge nogle specifikke mål for den havn med nogle særlige randbetingelser.

Jeg brugte åben fra xy retninger og åbne tilføje et mellemrum eller top og bund.Det ser nu meget bedre.

Thankks

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back